שערוריית הליבור מתרחבת: גם בנק אוף אמריקה תחת חקירה

בכירי הבנק מסרו כי הוא נמצא תחת חקירת הרגולטורים בארה"ב ואירופה בנושא ה"משחקים" בשערי הליבור שמסר מדי יום ■ הדברים נמסרו בשיחת ועידה של נציגי הבנק עם אנליסטים, לאחר פרסום דוחות הבנק לרבעון השני

בנק אוף אמריקה נמצא תחת חקירת הרגולטורים בארה"ב באשר למעורבותו בנוגע לפרשיית ריבית הליבור (LIBOR) - כך הודו היום (ד') בכירים בבנק בשיחת ועידה שערכו עם אנליסטים, לאחר שהבנק פרסם את דוחותיו הכספיים לרבעון השני. מהבנק נמסר כי הוא משתף פעולה באופן מלא עם החקירה.

"הבנק נמצא תחת חקירה", אמרו בכירים בבנק היום לאנליסטים. "גורמים חדשים הצטרפו לחקירה ולוקחים בה חלק, כולל התובע הכללי של ניו יורק - אריק שניידרמן". לפי הצהרת סמנכ"ל הכספים של הבנק, ברוס תומפסון, הבנק עדיין נמצא בין הבנקים אשר אחראיים על קביעת שער ריבית הליבור מדי בוקר.

"לא כמו בנקים אחרים, אנו משתפים פעולה עם הרשויות בארה"ב והן עם גורמים במדינות זרות", המשיך תומפסון. "כיוון שהנושא נמצא עדיין תחת חקירה, אין פרטים נוספים שאנו יכולים להוסיף בנושא".

מוקדם יותר, דיווח הבנק על רווח נקי של 2.46 מיליארד דולר הרבעון (0.19 דולר למניה), לעומת הפסד של 8.83 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד (0.9 דולר למניה). הכנסות הבנק זינקו בכ-66%, להיקף של 21.97 מיליארד דולר.