שני "הימורים מנצחים" שכדאי לכם לקחת בתקופה הקרובה

גרי פואלר, מנהל מחלקת המחקר והנגזרים ב-BNP פריבה, ממליץ על רכישת אופציות קול (call) על ה-DAX הגרמני, ומכירתן על מדד הראסל 2,00 בארה"ב

לאור ההבדלים בציפיות בתחזיות הצמיחה בין כלכלות גרמניה לארה"ב, ממליץ גרי פואלר, מנהל מחלקת המחקר והנגזרים ב-BNP פריבה, לנצל את ההבדלים להמר על מדד ה-DAX הגרמני (המדד המרכזי בבורסת גרמניה) כנגד מדד הראסל 2,000 (הכולל את 2,00 המניות האמריקניות, המדורגות במקומות 1,000-3,000 לפי שווי שוק בארה"ב).

בראיון ל-CNBC, מציין פואלר כי לאור ההבדלים הצפויים בצמיחה בין גרמניה לארה"ב, "מדובר במהלך מפתח שאפשר להתבסס עליו בתקופה הקרובה".

"ארה"ב הולכת לסבול בגלל שברגע יש המון כסף בשווקים בארה"ב, ובעוד הצמיחה במדינה לא צפויה לעמוד בקנה אחד עם התחזיות", אמר, ומנגד התייחס גם ל-DAX: "הוא לא באמת מדד אירופי. יש הרבה חברות גלובלית שהצליחו לממן את עצמן בזול לאור ההלוואות והריבית הנמוכה של ה-ECB. גם היחלשות האירו תורמת לכך".

לפיכך, ממליץ פואלר לקנות אופציות קול (call) על ה-DAX, למרות הבעיות הקיימות כיום בגוש האירו. "גרמניה היא הכלכלה החופשית הצומחת ביותר בעולם והחברות במדינה הולכות להרוויח מכך".

מנגד, ממליץ פואלר להקטין את החשיפה למדד ראסל 2,000, וציין כי ב-BNP פריבה כבר מוכרים את אופציות הקול על המדד. "נראה כי ישנה תקרה מסוימת לחברות הקטנות יותר בארה"ב, לאור ההאטה בצמיחה", סיכם.