מנהל השקעות: "יש ערך עצום במניות"; מהן ההמלצות?

סטיב ברייס, מנהל השקעות ואסטרטג, בראיון ל-CNBC, צופה כי הצמיחה בארה"ב תואץ ברבעון השלישי וכי כלכלת סין תתאושש ■ באילו סקטורים וחברות הוא ממליץ להשקיע?

ערכים משמעותיים יכולים להימצא בשוק המניות הגלובלי, כך סבור סטיב ברייס, מנהל השקעות ואסטרטג ב-Standard Chartered Wealth Management. בראיון ל-CNBC, ציין ברייס כי על המשקיעים לצפות להקלות כמותיות נוספות, שימריצו את השווקים בארה"ב.

"אנו עדיין ממליצים על משקל יתר למניות בשווקים הגלובליים, ומובן מאליו שיש פיתוי למכור לאור מה שקורה בעולם", אמר ברייס, אולם הדגיש: "אנו רואים ערך אדיר למניות".

ברייס צופה כי הצמיחה הכלכלית בארה"ב תואץ ברבעון השלישי של 2012 לאחר ההאטה שחוותה ברבעון השני, וכי גם כלכלת סין צפויה להתאושש מה"נחיתה הרכה" שהיא סופגת בינתיים - כבר באוקטובר השנה.

לדבריו, ישנם שני אלמנטים השלובים זה בזה, אשר יאפשרו את הראלי הקרוב: "הראשון, הוא הקלות מוניטאריות. אנו חושבים שיהיו עוד כאלה בארה"ב ובאירופה. השני, הוא הריבאונד בארה"ב - הכלכלה האמריקנית תפתיע את כולם", הוא חוזה.

באסיה, צופה ברייס כי "סין היא המפתח. ישנה חולשה בכלכלה שם, אבל היא תוביל לתגובה של הממשל".

ועל אילו סקטורים הוא ממליץ? "באופן כללי אנו בוחרים בסקטורים דפנסיביים, דוגמת קמעונאות, נפט וטכנולוגיה - בעוד אנו בוחרים בעיקר חברות עם תשואות דיבידנד גדולות".