עוברים לדיגיטל: 2,500 תלמידים בבת-ים ייעזרו בטאבלטים

החל משנת הלימודים הקרובה יקבלו 2,500 תלמידים מכשירי טאבלט בהם ילמדו באמצעות תוכנת לימוד דיגיטלי ■ העירייה תסבסד חלקית את המכשיר, ההורים ישלמו 1,700 שקל

ההתחלה של הסוף לספרי הלימוד הכבדים? החל משנת הלימודים הקרובה ייעזרו כ-2,500 תלמידי כיתות ז'-ח' בטאבלטים מסוג Samsung Galaxy Tab 2 בלימודיהם.

מדובר בהמשך של פרוייקט שהחל לפני שנתיים ביוזמת עיריית בת-ים, והשנה הפרוייקט מתבצע עם חברת סאני. הלמידה על גבי מכשירי הטאבלט תתבצע באמצעות פלטפורמת הלימוד של חברת "בלי גיר" שנועדה להסב את הלימוד דרך הספרים והמחברות ללימוד דיגיטלי.

באמצע חודש אוגוסט הקרוב יחולקו מכשירי הטאבלט לתלמידי כיתות ז'-ח' בבתי-הספר המשתתפים בפרויקט. עלות הפרויקט עומדת על כ-4 מיליון שקל, כאשר עיריית בת-ים תסבסד חלק מעלות המכשיר, והורי התלמידים ישלמו 1,700 שקל - הכוללים את המכשיר ואת ספרי הלימוד.

לדברי שלומי לחיאני, ראש עיריית בת-ים: "החברה בימינו מאופיינת בעיקר בהיותה חברה טכנולוגית. השינויים בעקבות קדמה זו הם מואצים, ומכתיבים שינוים מתמידים באורח החיים שלנו בכל תחום. ברוח זו, עלינו לדאוג תמיד שמערכת החינוך תישאר עדכנית, מחוברת ומדברת באותה השפה. רק בדרך זו, נבטיח כי ילדינו יצאו לעולם הרחב כשבידיהם הכלים והידע לפרוץ קדימה ולהשתלב ביתר קלות".