הוט מרחיבה את שירות ה-Start Over: השהיית צפייה בשידור חי

נוסף להשהיה ולצפייה בתוכנית המוקדמת, ניתן יהיה מעתה לשמור תכנים שנצפו מכל ממיר בבית ■ השירות יופעל ב-30 ערוצים, בשונה מ-8 ערוצים שהיו עד כה

חברת הכבלים הוט מודיעה הבוקר (ב') על שדרוג שירות ה-Start Over, המאפשר לצופה לחזור ולצפות בתחילת התוכנית המשודרת - בלחיצת כפתור.

מהיום ניתן יהיה לחזור לתחילת התוכניות הקודמות ולא רק לזאת שמשודרת באותו רגע. כמו כן, מעתה גם לקוחות ללא ממיר מקליט יוכלו להשהות את הצפייה בתוכניות בשידור חי.

שירות ה-Start Over מסופק כיום על-ידי הוט בלבד. בחברה מספרים כי השימוש בשירות זה גדל בעשרות אחוזים משנה לשנה, והוא זוכה לכ-2 מיליון שימושים בו מדי חודש.

נוסף להשהיה ולצפייה בתוכנית המוקדמת, יוכלו מעתה המשתמשים לשמור תכנים שנצפו מכל ממיר בבית, דרך קטגורית "נצפו לאחרונה".

עוד חידוש הוא ששירות ה-Start Over המחודש יופעל על גבי 30 ערוצים, בשונה משמונה ערוצים שהיו עד כה - ובהם ערוצי HOT3-HD, HOT ZONE HD, כל ערוצי הסרטים ב-HD, נשיונל ג'אוגראפיק HD, ויוה, היסטוריה, החיים הטובים ועוד.

לדברי סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק בהוט, "היקף השימושים המרשים של לקוחותינו בשירות ה-Start Over הבלעדי הוביל אותנו למהלך פורץ דרך, לשדרוג השירות ולהרחבתו. המהלך הנוכחי יעצים את חוויית הצפייה, הן עם מגוון הערוצים העצום והן עם היכולות החדשניות, ויאפשר לכל לקוח ליהנות מכמות תוכן רבה יותר בכל רגע נתון - ובחינם".