גם שחר פאר מצטרפת לסבב הגיוסים של אוהדי בית"ר ירושלים

הטניסאית הישראלית רכשה מניה ותצטרף לעמותה שמטרתה להיכנס לבעלות במועדון: "זה מיזם מבורך לא רק לאוהדי בית"ר, אלא לכל מי שאוהב ספורט בישראל"

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים, ששמה לה למטרה לגייס כ-2 מיליון שקל על מנת לרכוש 50% מהבעלות על המועדון - ממשיכה לצרף סלבריטאים שונים לכוחותיה. היום (ב') נודע כי גם הטניסאית שחר פאר רכשה מניה במסגרת המיזם.

"אני אוהדת בית"ר מילדות, כמו כל משפחתי", אמרה פאר. "בכל פעם שאני בארץ אני משתדלת להגיע לראות את בית"ר. מיזם האוהדים הוא מבורך לא רק לאוהדי בית"ר, אלא לכל מי שאוהב ספורט בישראל. מעורבות חברתית של אוהדים בקבוצות ובספורט בכלל יקדם את הספורט כולו למקומות טובים יותר. אני מקווה מאוד שהתרומות שלי ושל שאר האוהדים יעזרו להציל את ביתר ירושלים".

שמות מוכרים אחרים שכבר תרמו למיזם הם הטניסאי אנדי רם, מאמן הכדורגל יוסי אבוקסיס, שחקן העבר של בית"ר אלי אוחנה, הזמר אייל גולן, ואפילו ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. העמותה כבר גייסה מעל למיליון שקל.

כזכור, ארקדי גאידמק, בעלי המועדון, הצהיר כי הוא מתנתק ממנו ומוכן להעביר אותו לרוכשים חדשים ללא תמורה. עם זאת, הרוכשים יהיו חייבים לכסות את הגרעון הנגרר של הקבוצה ואת ההתחייבויות שלה לעונה הקרובה, שנאמדים יחד בכ-10 מיליון שקל. בינתיים, עומלים יו"ר המועדון איציק קורנפיין, וראש עיריית ירושלים ניר ברקת, על גיוס כספים נוספים שיאפשרו לקבוצה לפתוח את עונת 2012/13 ולהימנע מכניסה להליך של פירוק.