הסגל המשופצר של פ.ס.ז' - בין 10 היקרים באירופה

הצרפתים נחתו במקום התשיעי ברשימת המועדונים שמחזיקים את הסגלים היקרים ביותר בכדורגל; ברצלונה, ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי במקומות 1-3

מסע הרכש המרשים שערכה הקיץ פריז סן-ז'רמן, במסגרתו רכשה הקבוצה הצרפתית שחקנים כגון טיאגו סילבה, זלאטן איברהימוביץ' ואסקיאל לאבצי, הזניקה אותה לתוך רשימת עשרת המועדונים שמחזיקים את הסגלים היקרים ביותר בעולם.

על-פי חישובי אתר transfermarkt, לסגנית אלופת ספרד ברצלונה יש את הסגל היקר ביותר בעולם - שווי השחקנים הכולל בו מגיע ל-599.5 מיליון אירו. היריבה הגדולה ריאל מדריד תופסת את המקום השני ברשימה זו, עם שווי כולל של 534 מיליון אירו לשחקניה.

הקבוצות האנגליות תופסות את מקומות 3-5 ברשימה: מנצ'סטר סיטי (498.5 מיליון אירו), צ'לסי (413.5 מיליון אירו) ומנצ'סטר יונייטד (399.2 מיליון). הנציגה היחידה של הליגה הגרמנית מגיעה במקום השישי (באיירן מינכן, 385.6 מיליון אירו), בעוד קבוצת פרמיירליג נוספת תופסת את המקום השביעי (ארסנל, 359.7 מיליון).

הנציגות הראשונה לאיטליה מגיעה עם יובנטוס במקום השמיני (342.3 מיליון אירו), ואז מגיעה המצטרפת החדשה לרשימה: פ.ס.ז'. לצרפתים סגל שכולל 33 שחקנים, עם שווי ממוצע של 9.63 מיליון אירו לכל שחקן, ובסך הכל שווי כולל לסגל של 318 מיליון אירו.

את הדירוג סוגרת טוטנהאם האנגלית, עם סגל שמוערך ב-291 מיליון אירו.