עוד סלב לרשימה: סרינה וויליאמס משקיעה במובלי הישראלית

הטניסאית השקיעה סכום המוערך במאות אלפי דולרים ■ לפני כחצי שנה הודיעה החברה כי רוכב האופניים המפורסם לאנס ארמסטרונג מצטרף כמשקיע וכדירקטור בחברה

רשימת המפורסמים שמשקיעה בחברת הסטארט-אפ הישראלית Mobli, המפתחת פלטפורמה חברתית סלולרית לשיתוף תמונות וסרטוני וידיאו, ממשיכה להתרחב: היום (ה') הודיעה החברה כי סרינה וויליאמס, הטניסאית המפורסמת, שתייצג את ארה"ב בלונדון 2012 לאחר שזכתה בעבר כבר בשתי מדליות זהב אולימפיות, מצטרפת כמשקיעה במובלי.

הטניסאית השקיעה סכום המוערך במאות אלפי דולרים.

וויליאמס היא לא הספורטאית הראשונה שחוברת למובלי. לפני חצי שנה הודיעה החברה הישראלית כי רוכב האופניים המפורסם לאנס ארמסטרונג מצטרף כמשקיע וכדירקטור בחברה. בדומה לארמסטרונג, גם וויליאמס תפתח ערוץ מיוחד באפליקציה הסלולרית של מובלי, שיאפשר למתעניינים לעקוב אחר רגעים מיוחדים מתוך אירועי האולימפיאדה, החל מטקס הפתיחה הרשמי, זירת התחרויות, חדרי ההלבשה וכן מגוון הפעילויות המתוכננות לשחקנים האולימפיים בזמן שהותם בלונדון. (הערוץ של סרינה וויליאמס במובלי: http://www.mobli.com/serenawilliams).

מנכ"ל מובלי, משה חוגג, אמר כי "אולימפיאדת 2012 תהיה הראשונה בה למדיה החברתית ולתרבות השיתוף תהיה נוכחות מוגברת. אוהדיה של וויליאמס מכל העולם יוכלו עכשיו להתחבר לערוץ המיוחד שלה במובלי, לעקוב אחריה, לעודד אותה ולזכות בזווית הצצה מיוחדת לתוך המשחקים האולימפיים. הצטרפותה של ספורטאית ברמה בינלאומית המהווה מודל לחיקוי וסמל עולמי כוויליאמס, מהווה צעד משמעותי עבורנו".

וויליאמס עצמה הוסיפה כי "מובלי היא הפלטפורמה המושלמת עבורי לשתף את חוויותי, אלו שיהיו טובות יותר ואלו שיהיו טובות פחות, באירוע האולימפיאדה המיוחד. אני מקווה שהאוהדים שלי יתחברו לערוץ, ישתפו ויחלקו איתי את החוויה החד-פעמית הזו".

החברה הוקמה ב-2010 על-ידי שלושה ישראלים: משה חוגג (מנכ"ל), יוסי שמש (סמנכ"ל מוצר) ועמנואל מראלי (סמנכ"ל טכנולוגיות). עוד לפני הצטרפותם של וויליאמס וארמסטרונג, החברה עלתה לכותרות לאחר שהכוכב ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו הצטרף כמשקיע וכיועץ שיווקי לחברה ובהמשך גם חברו השחקן טובי מגוויר.

מובלי גייסה עד היום 5.6 מיליון דולר מדיקפריו, חברת Morrix Holdings ומשקיעים פרטים. רשימת הסלבס שמשתמשים באפליקציית מובלי כוללת את דיקפריו עצמו, פריס הילטון, הכדורסלן סטפן קארי, השחקן דיוויד ארקט, המתאגרף אנדרה ברטו ואחרים.