האיום עבד? "מבט" תשודר הערב בערוצים 1 ו-33 במקביל

זאת לאחר שעובדי ההפקה בערוץ 1 איימו אתמול בהשבתת המהדורה, במחאה על ההחלטה לשדר השבוע את "מבט" בערוץ 33 עקב אירועי האולימפיאדה

האיומים עבדו? מהדורת "מבט" תשודר הערב (ב') כרגיל בערוץ 1 - ולא רק בערוץ 33 כפי שתוכנן ברשות השידור עקב אירועי האולימפיאדה.

בעקבות האיומים של ועד עובדי ההפקה בערוץ 1 כי ישביתו הערב את מהדורת "מבט", הוחלט כי המהדורה תשודר במקביל בערוץ 1 וגם בערוץ 33.

בסיכום שבין העיתונאים לרשות השידור נקבע כי אם תתחולל דרמה יוצאת דופן במשחקי האולימפיאדה, יעברו שידורי החדשות לערוץ 33.

"החלטה הזויה"

כאמחור, אתמול (א'), בצל שמחת הרייטינג של האולימפיאדה המשודרת בערוץ 1, הודיעו עובדי ההפקה של הערוץ כי ישביתו את מהדורת "מבט", במחאה על כך שבמהלך השבוע צפויה מהדורת החדשות לנדוד לערוץ 33 עקב אירועי האולימפיאדה. "זוהי החלטה הזויה", כתב ועד עובדי ההפקה.

ועד עיתונאי הפקה ברשות השידור פנה אתמול למנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, בדרישה כי המהדורה לא תועבר לערוץ 33 מחוסר הרייטינג.

"כידוע לך, עובדי ערוץ 1 אינם עובדי ערוץ 33... הפגיעה ב'מבט' שבאה לידי ביטוי בחודשים האחרונים - הזזת שעת שידור, החלפת מגישים והחלטה על העברת שידורים לערוץ זניח ללא אחוזי צפייה - מהווה מכה אנושה למהדורת החדשות המרכזית של הערוץ הראשון", כתב ועד עובדי ההפקה, יהודה כהן, למנכ"ל בן-מנחם.

"זוהי הפעם הראשונה, שמהדורת 'מבט' תשודר בערוץ אחר. מעולם, ובאירועים חשובים מהאולימפיאדה, לא גובשה הצעה כזו. זוהי החלטה הזויה שנעשתה ללא התייעצות עם ועד העובדים ואגודת העיתונאים", הוסיף.

בוועד איימו כי אם ההחלטה לא תשונה, הם שומרים לעצמם את הזכות נקוט צעדים ארגוניים, כולל השבתת המהדורה.

מרשות השידור נמסר אתמול בתגובה: "לוח השידורים של תקופת האולימפיאדה אושר על-ידי ועדת התוכן של מליאת רשות השידור. מצער שישנו קומץ קטן של עובדים שמנסה לפגוע בהישגים הנאים וברייטינג הגבוה של הערוץ הראשון".

כעת, כאמור, הוחלט כי מהדורת "מבט" תשודר הערב כרגיל בערוץ 1 - במקביל לשידור בערוץ 33.