מליאת רשות השידור: אמיר גילת מונע דיון בנושא קרן נויבך

חברים במליאת רשות השידור טוענים כי יו"ר הרשות, אמיר גילת, מונע מהם לקיים דיון נוסף בנושא ההחלטה "לאזן" את תוכניתה של קרן נויבך בקול ישראל

חברים במליאת רשות השידור טוענים כי יו"ר הרשות, אמיר גילת, מונע מהם לקיים דיון נוסף בנושא ההחלטה "לאזן" את תוכניתה של קרן נויבך בקול ישראל.

ל"גלובס" נודע כי חברים במליאה אספו 20 חתימות הדרושות על מנת לכנס את מליאת רשות השידור, אולם יו"ר רשות השידור, שבסמכותו לכנס את המליאה, משתהה - ובמקום זה קבע למחר (ד') דיון בנושא בתוך הוועד המנהל עצמו.

לדברי בכירים במליאת רשות השידור, אשר אינם חברים בוועד המנהל, החשש הוא כי גילת מנסה להעביר החלטה בוועד המנהל, לפיה מליאת רשות השידור לא תוכל לדון כלל בנושא תוכני זה או לדחות ככל הניתן החלטה בנושא.

ל"גלובס" נודע כי עד עתה הגיעו לרשות השידור עשרות תלונות של מאזינים בנוגע להחלטה להציב מנחה אורח מתחלף לצדה של נויבך, מגישת "סדר יום" ברשת ב'.

עוזיאל היה מנחה אורח

בתוך כך, נמשכות משמרות המחאה מול אולפני קול ישראל בתל-אביב בזמן שידור "סדר יום". כבכל יום, קומץ מפגינים מנסים למנוע את כניסתו של המגיש "המאזן", כשהיום (ג') היה זה, כבימים קודמים, הסאטיריקן בעל הנטייה הימנית, מאיר עוזיאל. לפני ימים אחדים אף שרפו המפגינים צמיגים מול אולפני הרדיו וקראו קריאות גנאי.

כזכור, מנחם בן, שאמור היה להיות המנחה האורח לצד נויבך, הודיע אתמול (ב') למנהל קול ישראל, מיקי מירו, כי אין ברצונו להמשיך ולעשות זאת.

מרשות השידור לא נמסרה תגובה.