רשת CBS נכנסת לשוק המדיה בישראל

ערוצי הבידור הקיימים של Chello Zone יהפכו לערוצים ממותגים של אולפני CBS

חברת התקשורת Chellomedia ו-CBS Studios International הכריזו היום (ד') על הסכם חדש להפצת ערוצים תחת המותג של CBS, מתוך אוסף ערוצים ב-83 טריטוריות ברחבי אירופה, המזרח התיכון (כולל ישראל ) ואפריקה.

שותפות חדשה זו מהווה הרחבה של יוזמה בריטית מוקדמת להפצת ערוצים תחת המותג של הרשת האמריקאית המובילה. חברת אלה קום, המייצגת בישראל את Chellomedia, היא הנציגה הרשמית של CBS, כעת בישראל.

משמעות הדבר לצופה הישראלי היא שינוי מבני ושמי של שני הערוצים מבית חברת Chellomedia, Zone Romantica, שיהפוך ל-CBS Action, ו-Zone Reality יהיה CBS Reality.

עמי אלה, נציג Chellomedia בישראל, מסר: "אני רואה במהלך את האפשרות להציע את מותגי CBS בישראל כמהפכה אמיתית בשוק הטלוויזיה, מכיוון שהלקוח הישראלי יוכל ליהנות מלוח שידורים משודרג של מותג ענק ובינלאומי, דבר שייתן יתרון גדול לחברות הכבלים והלוויין, השותפות הטבעיות שלנו".

דרמוט שורט, מנכ"ל Chello Zone, מסר: "ההשקה הקרובה של ערוצי CBS Chello Zone היא צעד שילהיב את כל שותפינו וצופינו. הוא מסמן שלב חדש בשותפות עם אולפני CBS ומהווה מבחינת שתי החברות גם יחד עידן חדש באזור זה. הערוצים הבריטיים צמחו באופן מרשים, ואנו מצפים להעתיק הצלחה זו לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה ולהנגיש את מגוון התוכניות החשוב של CBS למיליוני צופינו הנאמנים".

ארמנדו נונז, נשיא CBS, מסר: "זוהי הזדמנות עסקית בינלאומית מלהיבה נוספת, המאפשרת לנו להשתמש בתוכן העשיר ובמותג הבינלאומי המוכר של CBS כדי לזכות בהזדמנות עסקית מרגשת לצמיחה. המהלך פותח ערוץ חדש להפצת מגוון התוכניות העשיר שלנו בעולם, מהווה דרך נוספת להמיר את התוכן שלנו לכסף ומשלים את תהליך הרישוי המתמשך של התוכניות שלנו ברחבי העולם. עמיתינו ב-Chello הם שותפים מיוחדים במינם, שתורמים מהניסיון העשיר שצברו בהפעלת ערוצים ומוסיפים אותו לתוכן האיכותי שאנו מביאים. אנו שמחים לקבל את פני הפרק החדש והגדול הזה בשותפות נפלאה".