פרופ' יובל שני מונה לדיקן הפקולטה למשפטים באונ' העברית

וגם: משרד עורכי הדין ש. פרידמן צירף 3 שותפים חדשים ומקים מחלקת פטנטים

■ משרד עורכי הדין ש. פרידמן הוותיק צירף לשורותיו 3 שותפים חדשים ומקים מחלקת פטנטים חדשה, שתעניק שירותים כוללים בתחום הקניין רוחני, בהובלת עורכי הדין ד"ר אסף גרא ודביר גסנר, יוצאי משרד עריכת הפטנטים ד"ר ווב. השותף השלישי, עו"ד יניב רוג, המתמחה במיסוי בינלאומי, עבר ממשרדו של משה שקל, ויצטרף למחלקה שבראשה עמד עד לאחרונה עו"ד הראל לוקר, שהתמנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה.

■ פרופ' יובל שני מונה לדיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים, במקומו של פרופ' ברק מדינה, שסיים את תפקידו. פרופ' שני, מומחה למשפט בינלאומי, זכויות אדם ודיני מלחמה, שימש עד כה כראש הקתדרה למשפט בינלאומי פומבי בפקולטה למשפטים וכמנהל האקדמי של מרכז מנרבה לזכויות האדם באוניברסיטה. בשנים האחרונות היה עמית מחקר באוניברסיטת הרווארד וכן מרצה אורח באוניברסיטת קולומביה ובאוניברסיטאות נוספות. ב-2008 זכה במענק יוקרתי בסך מיליון אירו מטעם המועצה האירופית למחקר.

■ מנהל רשות המסים, דורון ארבלי, הודיע על שני מינויים בכירים חדשים. קובי יהב (43) מונה לתפקיד גובה מכס חיפה במקום רוני בר-סיני. כמו כן הודיע ארבלי על בחירתו במכרז של בני אייגר (63) לתפקיד סגן ממונה מע"מ תל-אביב 3. אייגר יחליף בתפקיד את רפי גבאי, שמונה לפני מספר חודשים לממונה אזורי חדרה. ארבלי ציין כי זהו שלב ראשון בסבב רוטציה נרחב שיערך בתקופה הקרובה ביחידות הרשות.

■ עו"ד ישי איציקוביץ הצטרף למשרד עורכי הדין אגמון רוזנברג הכהן וינהל את מחלקת עסקאות הנדל"ן במשרד. קודם להצטרפותו עבד איציקוביץ במחלקת הנדל"ן של משרד ארנון. איציקוביץ מתמחה בעסקאות של רכישת ומכירת מקרקעין, הסכמי קומבינציה וקבלנים, עסקאות של התחדשות עירונית (פינוי-בינוי ותמ"א 38) ועוד.