דלק נדל"ן עונה לכנ"ר: אין לדרוש הצגת חלופות להסדר החוב

לאחר שהכנ"ר דרש להציג מידע נוסף על זה שהוצג בהסדר החוב, מוסרת דלק נדל"ן כי היא "סבורה כי למעשה המידע שמסרה כולל בחובו את כל הנדרש על ידי הנושים לצרכי הצבעה"

"אין מקום לדרוש מהחברה הצגת חלופות לתרחיש הבסיס בו היא מאמינה", כך מוסרת היום (ב') דלק נדל"ן בתגובה לבקשת הכנ"ר להציג מידע נוסף על זה שהוצג בהסדר החוב הקשור בעיקר להערכות שווי של הריקברי של החוב למחזיקי האג"ח בתרחישים שונים.

"דלק נדל"ן סבורה כי למעשה המידע שמסרה כולל בחובו את כל הנדרש על ידי הנושים לצרכי הצבעה וכי מבחינתה אין צורך בהצגת תרחישים חלופיים והסתברותם".

במוקד המחלוקת בין הראל ומנורה-מבטחים לבעל השליטה בחברה, יצחק תשובה, עומדת השאלה באילו מקרים יקבל בעל השליטה פטור מהתחייבותו להזרים לחברה 250 מיליון שקל במהלך חמש השנים הקרובות.

דלק נדל"ן מגיבה בביטול לבקשה ומציינת כי תרחיש חלופת ההסדר "מבוסס על מכלול המידע שיש בידי החברה ועל מערכת דיונים ממושכת שניהלו הגורמים המוסמכים בחברה, עד שגיבשו את תרחיש הבסיס ... בכל הנוגע לחברה עליה לפעול בניהול עסקיה תחת הנחה שזה התרחיש ואין בלתו".

החברה מציינת עוד כי בשל העובדה שיש סיכוי שתרחיש הבסיס לא נכון היא צרפה את דוח ברנע, של מומחה חיצוני, שהוצג בפני הנושים. עוד מודיעה החברה כי היא הציגה חלופות מימוש נכסים, בכל הנוגע לתרחישי חלופת פירוק. "בכל הנוגע ליכולת לתבוע כספים מגורמים שאינם החברה (דוגמת בעל שליטה, בעלי עניין וכיו"ב), החברה אינה מניחה קיומה של חלופה זו", נמסר.