אוניברסיטת הרווארד תרכוש כ-1,000 תוכניות של החינוכית

בין התוכניות שיצטרפו למאגר המידע של הרווארד: "חוצה ישראל", "מחווה לאמן בקאמרי", "אבן גבירול פינת יהודה הלוי", "ארץ מולדת", "בקריאה ראשונה" ועוד

אוניברסיטת הרווארד תרכוש כ-1,000 תוכניות מקור של הטלוויזיה החינוכית. ל"גלובס" נודע כי מדובר בהסכם ראשון, וכי בעקבותיו צפויים עוד הסכמים דומים בין האוניברסיטה לבין החינוכית.

בין התוכניות שיצטרפו למאגר המידע של הרווארד: "חוצה ישראל", "מחווה לאמן בקאמרי", "אבן גבירול פינת יהודה הלוי", "ארץ מולדת", "בקריאה ראשונה", "ברית עם מילה" ו"שערורייה".

אוניברסיטת הרווארד משקיעה בשנים האחרונות משאבים גדולים מאוד לטובת הגדלת מאגרי המידע הדיגיטליים שברשותה. במסגרת זאת נחתם הסכם שיתוף-פעולה עם הטלוויזיה החינוכית הישראלית.

במסגרת ההסכם יועברו בשלב הראשון 1,000 תוכניות ישראליות למאגר המידע של האוניברסיטה בתחום חקר ולימוד התרבות וההיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל. תכנים אלה ישולבו במאגר הדיגיטלי של ספריית המחקר של האוניברסיטה ויהיו נגישים לקהל האוניברסיטה. הכסף שיתקבל מהעסקה יועבר לישירות לקופת הטלוויזיה החינוכית.

"שיתוף-הפעולה יאפשר לשמר, לטפח ולהנחיל את מורשת ותרבות העם היהודי ומדינת ישראל, והינו חלק ממהלך כולל להנגיש את הארכיון העשיר של הטלוויזיה החינוכית לציבור בישראל ומחוצה לה", אמר היום (ג') אלדד קובלנץ, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית.