רשת ניו-פארם משיקה קונספט חדש בתחום הקוסמטיקה

עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל ■ הקונספט יכלול לוגו חדש, מיתוג בנקודות המכירה, פתיחת ערוץ יו-טיוב ייעודי ופעילות בדף הפייסבוק

רשת ניו-פארם יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה קונספט חדש בתחום הקוסמטיקה תחת השם "יפה ברגע". עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל.

הקונספט יכלול השקת לוגו חדש, מיתוג בנקודות המכירה, פתיחת ערוץ יו-טיוב ייעודי שימחיש את הקונספט ופעילות בדף הפייסבוק של הרשת.