רמון: "אנשי העסקים שהבטיחו לעזור להפועל ת"א נעלמו"

המחזיק החדש בזכויות הניהול של הפועל ת"א: "נכון לעתה, לקבוצה יש גירעון של 8 מיליון שקל, שיכוסה גם דרך מכירת שחקנים"

‎חיים רמון, המחזיק בזכויות הניהול של הפועל ת"א, פתח בלוג באתר עמותת האוהדים של המועדון והעלה לשם היום (ה') את הפוסט הראשון שלו. בפוסט, מדבר רמון בין היתר על מאמצי שיקום המועדון לאחר עידן אלי טביב, וחושף כמה פרטים כלכליים מעניינים על מחזיקת הגביע.

בין היתר מתעקש רמון כי מלבד סכום הרכישה בסך 12 מיליון שקל שיעבור לטביב, בנוסף יקבל הבעלים לשעבר "עוד מיליון שקל בכל שנה למשך חמש שנים, כסף שיגיע מתוך הקבוצה". יש לציין כי בבקרה התקציבית ובהתאחדות לכדורגל הצהירו עוד לפני העברת הזכויות לרמון, כי לא יאשרו בשום מקרה הוצאת כסף מקופת הקבוצה לטובת עסקת הרכישה מטביב, אם כי כעת מתברר שהתמונה במציאות היא שונה.

רמון הצהיר כי "העברנו בבקרה את כל השחקנים שישתייכו לסגל הפועל ת"א בעונה הקרובה, ונכון לעתה, יש לנו גירעון של 8 מיליון שקל" (הכוונה היא לגירעון החזוי בתום עונת 2012/13, בהתחשב בנתוני ההוצאות וההכנסות הנכונים להיום). "כיסוי הגירעון יגיע גם דרך מכירת שחקנים", הוסיף רמון. מי שאמור לעזוב את המועדון מיידית הוא נוסא איגיבור, שמנהל מו"מ עם בטיס. הפועל צפויה לקבל 1.2 מיליון אירו עבור הקשר הניגרי.

‏רמון סיפר כי עד כה נמכרו 7,300 מנויים לעונה הקרובה, והמטרה היא לשבור את שיא המעדון ולמכור מעל 9,000 מנויים (השיא הקודם הוא 8,800 שנמכרו בעונה החולפת). רמון הצהיר כי בקרוב יעביר באופן רשמי 10% מהשליטה על המועדון לעמותת האוהדים, שהצליחה לגייס עד היום מעל 1.5 מיליון שקל.

"אתם היחידים שעומדים בהתחייבות שלכם", פנה רמון לאוהדים. "היתר, אנשי עסקים בעלי אמצעים רבים ובעלי חברות עימם נפגשתי בשיאו של המשבר עם טביב, פנו אליי שוב ושוב וביקשו ממני לפעול על מנת להציל את הקבוצה וגם הבטיחו הבטחות מרחיקות לכת שיהיו שותפים בקניית הקבוצה מטביב ושיתמכו כלכלית. אבל אלו נעלמו כלא היו יום לאחר חתימת הסכם הרכישה ונותרו רק התירוצים למה הם לא ביחד איתי ואתכם כעת. יחד עם זאת מתנהל מו"מ עם מספר אנשים על מנת שייקנו חלקים מהקבוצה, ויהיו שותפים בבעלות על המועדון. גם כתרומה כספית וגם כחסות כספונסרים".