בשורה להורים: משרד החינוך יסבסד את הטיול השנתי

משרד החינוך הודיע כי החל משנת הלימודים הבאה יסבסד את מחירם של הטיולים השנתיים של בתי-הספר ■ החיסכון להורים: בין 40% ל-80% מעלות הטיול

בשורה להורים ולתלמידים: החל משנת הלימודים הבאה, משרד החינוך יסבסד טיולים שנתיים ויחסוך להורים מאות שקלים במימון ההוצאות על ילדיהם.

שר החינוך גדעון סער הודיע היום כי משרדו יסבסד בשנה הקרובה את הטיולים השנתיים בסכום של 270 מיליון שקל. הסבסוד יינתן על-פי יכולתם הכלכלית של ההורים וינוע בין 40% ל-80% מעלות הטיול. הורי התלמידים בבתי-הספר התיכוניים יוכלו לחסוך בין 200-400 שקלים.

סער הודיע על הצעד במהלך דיון של ועדת החינוך של הכנסת, לקראת החזרה לספסל הלימודים. על-פי הנתונים שהוצגו, בשנת הלימודים הקרובה ילמדו במערכת החינוך כ-1.6 מיליון תלמידים בבתי-הספר ועוד כ-420 אלף בגני הילדים.

"ההחלטה לסיים את עבודת המפקח על לימודי האזרחות מוצדקת"

שר החינוך התייחס גם לפרשת פיטורי המפקח על לימודי אזרחות ואמר כי הוא תומך לחלוטין בהחלטה לסיים את עבודתו של המפקח אדר כהן, לאחר שבספר האזרחות שאישר התגלו הרבה שגיאות עובדתיות.

מהמורים שהשתתפו בישיבה לא חסך שר החינוך ביקורת ואמר כי הוא היה מצפה מהם ל"תסיסה דומה על אישור הספר, כפי שתססו בשאלת הקביעות של המפקח". לדברי סער, המסע המאורגן של המורים האלה, שהם אינם גוף יציג, עלול לגרום נזק למקצוע האזרחות.