דלק נדל"ן מציגה הערכת שווי ההסדר לפי תרחישים שונים

זאת בהתאם לבקשת הכנ"ר להעמיד לרשות הנושים הלא מובטחים את הכלים והמידע, לצורך הערכת שווי בפירוק לעומת הסדר חוב

דלק נדל"ן משיבה היום (ד') לבקשת הכנ"ר, לפרסם מידע נוסף למשקיעים, למרות שהמתווה נפרש על פני 652 עמודים. הכנ"ר ביקש מהחברה להעמיד לרשות הנושים הלא מובטחים את הכלים והמידע לצורך הערכת שווי בפירוק לעומת הסדר חוב.

על כן דלק נדל"ן מפרסמת היום התייחסות להערכת שווי ההסדר לפי תרחישים שונים. בהנחת מהלך עסקים רגיל שווי החלופה כפי שהוצגה כנספח להסדר הוא נומינלית 1.5 מיליארד שקל, המהווה כ- 12% מהיקף החוב הקיים; שיעורי היוון בין 8%-12%, בהתאם לחוות דעתו של פרופסור ברנע, אשר נלקחו משיעורי תשואה של חברות דומות פוסט הסדר; טווח השווי בערך נוכחי: 934 מיליון שקל המהווים 44% מהיקף החוב הקיים.

בחלופה של אירוע חדלות פרעון לאחר 12 חודשים ופירוק החברה השווי הנומינלי הוא 1.15 מיליארד שקל המהווים 54% מהיקף החוב; טווח שיעורי היוון ותימוכין לבחירת שיעורי היוון אלו בין 8%-12%; טווח השווי בערך נוכחי הוא 680 מיליון שקל המהווים 32% מהיקף החוב הקיים.

לפי תרחיש של פירוק שווי החלופה הוא נומינלית 155 מיליון שקל המהווה כ-6% מהיקף החוב הקיים.

חברת הנדל"ן שבשליטת יצחק תשובה חייבת 2.15 מיליארד שקל ל-3 סדרות האג"ח שהנפיקה. בעוד שנציגי סדרה ה' ניהלו עם החברה משא-ומתן והגיעו למתווה מוסכם, נציגי סדרות ד' וכ"ה ניהלו קו לוחמני. בחודש הבא יחזרו הצדדים לאולמה של השופטת ורדה אלשיך, ועד אז יצטרכו להכריע האם הם בעד או נגד ההסדר.