קבוצת רכישה בת"א: 1.25 מיליון ש' ל-3 חדרים בפלורנטין

אחרי שפרש מחברת אמפא מליבו מקים רענן אלוני חברת נדל"ן חדשה שתעסוק בשלב זה בניהול קבוצות רכישה וקבוצות רוכשים ■ החברה מעורבת בארבעה פרויקטים חדשים

אחרי שפרש מחברת אמפא מליבו מקים רענן אלוני חברת נדל"ן חדשה. מדובר בחברה בשם אלונים אותה הקים יחד עם קבוצת אנשי עסקים שתעסוק בשלב זה בניהול קבוצות רכישה וקבוצות רוכשים. אלוני משמש גם כיו"ר החברה וגם כמנכ"ל משותף שלצידו יניב זגורי המשמש כמנכ"ל בפועל.

"פעילותה של החברה החדשה תתמקד בקבלת אופציות לרכישת קרקע, שיווק וגיבוש קבוצת רכישה או רוכשים וניהולה, קידום תהליכים סטטוטוריים להשבחת הקרקע וקידום קבלת היתרי בנייה לפרויקט וביצועו", כך מספר אלוני, "במקביל תעסוק החברה גם בהפעלת צוות המתכננים ומנהל הנדסי בתקופת השיווק וליווי הרוכשים במסגרת ביצוע הפרוייקט ועד למסירתו".

נכון להיום מעורבת החברה בארבעה פרויקטים חדשים, כולם במסגרת מתווה של קבוצת רכישה בתל אביב. פרויקט אחד ממוקם ברחוב יהודה הלוי במסגרתו נרכשה אופציה לרכישת מגרש מבעלים פרטיים. האופצייה נרכשה לתקופה של שנה וכעת פועלת החברה בגיבוש 38 חברים שירכשו הקרקע ויצאו לבניית הפרויקט כשאלונים תנהל את הפרויקט. החברה המבצעת תהיה מליבו.

הפרויקט עתיד לכלול דירות בנות 2, 3, 4 חדרים ופנטהאוז, והמחירים, כך על פי אלוני יעמדו ינועו החל מ-1.57 מיליון שקל לדירות 2 חדרים ועד 3.25 מיליון שקל לדירות 4 חדרים. נכון להיום כוללת הקבוצה 22 משתתפים.

פרויקט אחר שמקדמת החברה, שוב באותו המתווה של קבוצת רכישה, מתייחס לבניין לשימור מחמיר במקווה ישראל 23. מדובר בבית וילוז'ני שהוקם בשנת 1937 על ידי האדריכל מרדכי רוזנגרטן. גם כאן מגבשת החברה קבוצה שתרכוש את המגרש והמבנה שעליו. נכון להיום רכשה חברת אלונים אופציה ל-9 חודשים. לאחר שתגובש קבוצת הרכישה היא תהיה אחראית לשימור הבניין ולבניית 30 יחידות דיור. על פי האומדן של חברת אלונים, הדירות שייבנו בפרויקט יהיו דירות בנות 2, 2.5 ו-3 חדרים במחירים שינועו החל מ-1.49 מיליון שקל לדירת 2 חדרים ועד לכ-4 מיליון שקל עבור דירת הפנטהאוז.

הפרויקט השלישי שנמצא כעת בשיווק, ממוקם ברחוב מסילת העולים בפלורנטין. במקרה הזה רכשה חברת אלונים בעצמה את המגרש המשתרע על דונם אחד בעבור 6 מיליון שקל וכעת היא מגבשת קבוצה שתרכוש ממנה את הקרקע, תבנה את פרויקט המגורים שיכלול 18 יחידות דיור לצד שטחי מסחר כשחברת אלונים תהיה אחראית על הניהול. בפרויקט זה מתוכננות להיבנות דירות 2, 2.5 ו-3 חדרים לצד דירת פנטהאוז. המחיר עליו מתחייבת החברה עומד על 989 אלף שקל לדירות 2 חדרים, החל מ-1.15 מיליון שקל לדירות 2.5 חדרים והחל מ-1.25 מיליון שקל לדירות 3 חדרים.

החברה מקדמת גם פרויקט נוסף בנווה צדק, ברחוב כל ישראל חברים, שם רכשה חלק ממגרש בן 700 מ"ר וחתמה על הסכם מול הבעלים של חלק אחר מהמגרש. במקום מתעתדת החברה לגבש קבוצה לבניית 17 יחידות דיור קטנות ודירת פנטהאוז. המחירים בפרויקט זה עתידים לנוע החל מ-1.92 מיליון שקל לדירה בשטח 55 מ"ר ועד 3.5 מיליון שקל לדירה בשטח 100 מ"ר. שיווק פרויקט זה טרם החל.