בניין בג'סי כהן בחולון שווק בחודש; 3 חדרים ב-960 א' ש'

דירות 4-5 חדרים נמכרו במחירים נמוכים עד 37% בהשוואה לשכונות החדשות בעיר, מה שמשך מאות מתעניינים ■ אחד היזמים: "יצאנו בשיווק נקודתי, בלי הרבה רעש אבל עם פרסום המחירון, ובתוך כמה ימים קיבלנו 700 פניות"

חברת לנבר מהנדסים יצאה בשיווק בניין מגורים בשכונת ג'סי כהן בחולון באמצעות חברת השיווק D&A, ומכרה את כל הדירות בתוך חודש ימים. מדובר בבניין מגורים שעתיד להיבנות ברחוב מסילת העולים בשכונת ג'סי כהן בחולון, הכולל 18 דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים.

כדי לענות על צורכי הרוכשים החליטו בחברה לשנות את התב"ע ולבנות דירות קטנות יחסית. כך, דירת 3 חדרים בפרויקט משתרעת על שטח 75 מ"ר, דירת 4 חדרים על שטח 91 מ"ר ודרות 5 חדרים על 110 מ"ר. בשכונות יוקרתיות יותר באזורים אחרים עומד גודל הדירות הממוצע על 107 מ"ר ל-4 חדרים ו-130 מ"ר ל-5 חדרים. מובן שגם המחירים בהתאם.

מחירי הדירות בפרויקט של לנבר מהנדסים עמדו על כ-960 אלף שקל לדירת 3 חדרים, מ-1.15 מיליון שקל לדירת 4 חדרים ומ-1.25 מיליון שקל לדירת 5 חדרים. בשכונות החדשות בעיר עומדים מחירי הדירות על ממוצע של כ-1.7 מיליון שקל לדירת 4 חדרים וכ-2 מיליון שקל לדירת 5 חדרים. הבדל משמעותי זה הביא מאות מתעניינים לפרויקט.

"יצאנו בשיווק נקודתי, בלי הרבה רעש אבל עם פרסום המחירון, ובתוך כמה ימים קיבלנו 700 פניות", מספר איתן דוד מחברת השיווק.

החברה זכתה במגרש שעליו עתיד להיבנות הפרויקט במסגרת מכרז של מינהל מקרקעי ישראל בפברואר 2008, לפני עליות המחירים המשמעותיות. על המגרש בשטח כ-800 מ"ר שילמה החברה 2 מיליון שקל, כלומר 111 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. נכון להיום נמצאת החברה לקראת פרסום מכרז לקבלני ביצוע, הבנק המלווה הוא הבינלאומי הראשון והיתר הבנייה בשלבים סופיים.

"הקבלנים לא צריכים להיות גרידים", אומר צוריאל ברזילי, מנכ"ל ובעלים של חברת לנבר מהנדסים, "צריך לזהות את הצורך הקיים ואת המחיר שהרוכשים יכולים לשלם ובהתאם לזה לתכנן ולבנות. זה מה שעשיתי בפרויקט הזה".