האחים חג'ג' יקימו מגדל בן 31 קומות במתחם רסיטל בת"א

קבוצת חג'ג' מימשה חלק מהאופציה עליה חתמה בפברואר לרכישת הקרקע במתחם אולמי בית רסיטל, תמורת 53 מיליון שקל ■ בין קבוצת הרכישה - המנכ"ל והמייסד של ענקית החומרה מלאנוקס אייל וולדמן

חברת רג'נסי מקבוצת חג'ג' של האחים צחי ועידו חג'ג' מימשה חלק מהאופציה עליה חתמה בפברואר לרכישת הקרקע במתחם אולמי בית רסיטל סמוך למגדלי עזריאלי בת"א, לפי שווי של 91 מיליון שקל. במקום יוקם מגדל משרדים בן כ-21 קומות, אך קיימת תוכנית להגבהתו ב-10 קומות נוספות.

קבוצת הרכישה שגיבשה קבוצת חג'ג' לרכישת הקרקע חתמה בחמישי האחרון על הסכם מכר עם מוכר הקרקע, שולי אברהם, על רכישת 80% מהזכויות במגרש תמורת כ-53 מיליון שקל בתוספת מע"מ. לגבי יתרת הזכויות שטרם נרכשו קיבלה קבוצת הרכישה תקופה נוספת של שלושה חודשים למימוש.

הסיבה לסכום הנמוך יחסית של 53 מיליון שקל, שלא מהווה 80% מהשווי, היא היותו של מוכר הקרקע, שולי אברהם, חבר אף הוא בקבוצת הרכישה, במסגרתה קיבל חמש קומות במגדל המתוכנן ללא תשלום.

במקור היה אמור להיבנות במקום מגדל משרדים בן 21 קומות אבל לוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב הוגשה תוכנית להגבהת המגדל ל-31 קומות.

במגדל, שימותג תחת השם ‏H-TOWER‏, תרכוש לעצמה חברת רג'נסי את קומת הדופלקס פנטהאוז העליונה של המגדל ואת שטחי המסחר ושטחי החנייה שמיועדים לתוספת הקומות המתוכננת במגדל.

את שטחי המשרדים במגדל שיווקה רג'נסי במסגרת קבוצת הרכישה במחירים שהתחילו ב-9,500 שקל למ"ר. בין קבוצת הרכישה נמנים הבעלים של חברת פקר פלדה לשעבר, האחים ליאור ואחיקם כהן, המנכ"ל והמייסד של ענקית החומרה מלאנוקס אייל וולדמן, חברת מנורה מערכות, משרדי רואי חשבון ומשרדי עורכי דין.

המגדל, שתוכנן בידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, ייבנה מעל כ-16 אלף מ"ר חנייה, קומת לובי מפוארת שתכלול גם שטחי מסחר. מועד האכלוס של הפרויקט בעוד כשלוש וחצי שנים.

המגדל ייבנה במסגרת מרכז העסקים המרכזי (מע"ר) הצפוני החדש של תל אביב, בו תיבנה רצועת מגדלי משרדים בשטח של כ-500 אלף מ"ר, כולל שטחי תעסוקה, מסחר ובידור. רוב המגדלים בציר המע"ר כבר בשלבי בנייה.

קבוצת הרכישה יוצגנ בעסקה על ידי עוה"ד ארז תן עמי וגלעד אוחיון ממשרד חג'ג'-בוכניק-ויינשטיין ושות'.