השיחה: מי הגיע לחתונת נכדתו של המיליארדר יצחק נזריאן?

כיצד תיראה חתונתו הרביעית של איל ההון צ'רלס ברונפמן? ■ כיצד חגגה עפרה שטראוס יום הולדת? ■ וגם: למה מצפה ג'ודי ניר-מוזס-שלום מלונדון וקירשנבאום?

ביום חמישי בערב נערכה בגני התערוכה בתל-אביב חתונת הפאר של נכדתו של המיליארדר היהודי-אמריקני יצחק נזריאן. היה זה אירוע-השיא בסדרת החגיגות והמסיבות לציון החתונה. זה החל בסוף השבוע שעבר במסיבת-חוף בניצנים, שכללה מופע זיקוקים מרהיב; המשיך באירוע חגיגי במגדל דוד, שכלל הופעה של הזמר עידן רייכל; והסתיים ביום חמישי בטקס החופה. החתן - דניאל, הכלה - דינה, והוריהם - אילנה ודויד אספיס ודורה וניל קדישה, בהתאמה, קיבלו את פני האורחים, שרבים מהם הגיעו במיוחד מחו"ל. המתחם כולו עוצב באלגנטיות והאורחים חויבו בקוד לבוש. על הפקת אירועי החתונה הייתה אמונה טלי יעקובי.

אורית ודוד אפרתי, חתונת נכדתו של יצחק נזריאן / צילום: רוני שיצר
 אורית ודוד אפרתי, חתונת נכדתו של יצחק נזריאן / צילום: רוני שיצר

אורית ודוד אפרתי

באומנותי: הופעות של הזמרים מוש בן ארי ואברהם טל. בין אלה שהגיעו לשמח חתן וכלה: יו"ר קדימה שאול מופז, שנכנס מהכניסה האחורית, אורי דורי נשיא המרכז הישראלי להעצמת האזרח, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג, המעצבת לי גרבנאו, שהגיעה עם בן זוגה עומר דנקנר כשהיא לבושה שמלת פייטים בצבע זהב פרי עיצובה, עו"ד ציון אמיר, אורית ודוד אפרתי, יורם אלטמן ובת זוגו יעל, נטלי וצביקה בירנבוים, הרצל חבס, שהגיע עם בתו, עמי לידור ועוד. את אירועי שבת החתן עשתה משפחת המיליארדרים בבית כנסת הגדול בתל-אביב, ולאחר מכן המשיכו כולם לארוחת צהריים בטאפס אחד העם.

ברונפמן טייק 4

אם הוזמנתם, כדאי מאוד שתשמרו את התאריך: אייל ההון והנדבן היהודי צ'רלס ברונפמן וארוסתו ריטה מאיו יבואו בברית הנישואים ב-8 בספטמבר במונטריאול, קנדה. זאת תהיה חתונתו הרביעית של ברונפמן. החתן, שייסד בשעתו את קרן ברונפמן שעשתה רבות למען ישראל, הוא גם התורם המרכזי כיום לפרויקט תגלית, המטיס בני נוער יהודים ל"טיול שורשים" בארץ כדי לעודד את זהותם היהודית ואת זיקתם לישראל.

ריטה מאיו, צ'ארלס ברונפמן, בר מצווה לפרוייקט
 ריטה מאיו, צ'ארלס ברונפמן, בר מצווה לפרוייקט

צ'רלס ברונפמן וארוסתו ריטה מאיו

בחודש מאי השנה תרם ברונפמן 10 מיליון דולר להיכל התרבות, שעתיד להיקרא על שמו. על אף שמדובר בחתונה מספר 4 של ברונפמן, נראה כי אין לו כל כוונה להמעיט בחגיגיות והמוזמנים ייהנו מסוף שבוע רווי חוויות. בעום חמישי בערב ייערך קוקטיל חגיגי, בשישי בערב תיערך ארוחת שבת במלון ריץ, בשבת בערב תיערך מסיבת החתונה, שתכלול קוקטייל, ארוחת ערב וריקודים, וביום ראשון ייערך בראנץ' חגיגי שיסגור את החגיגות. בני הזוג ביקשו מהאורחים לא להביא מתנות.

שטראוס חוגגת דוחות ויום הולדת

ברביעי האחרון סיכם קונצרן המזון שטראוס את הרבעון השני עם שחיקה קלה בפעילות בישראל וזינוק של 57% ברווח הנקי ל-41 מיליון שקל.

באותו היום ממש, עפרה שטראוס, יו"ר שטראוס, חגגה לא רק את הצלחת המותג "סברה", שהפך את שטראוס למלכת החומוס הבלתי-מעורערת בארה"ב, עם נתח שוק של יותר מ-55%, אלא גם את יום הולדתה ה-52.


עפרה שטראוס

שלא כמו לפני שנתיים, בחגיגות היובל להיווסדה, שכללו גם סרט מרגש על פועלה והופעה של הזמר שלומי סרנגה, השנה האירוע צוין בצנעה וכלת יום ההולדת הסתפקה בברכות מבני המשפחה.

סלונים ובר בספארי

ביום חמישי אחר-הצהריים, רגע לפני סיום החופש הגדול, אירח יהודה בר, מנכ"ל ספארי רמת-גן, את עו"ד אורי סלונים, יו"ר וראייטי ישראל, ומאות מילדי וראייטי לביקור בספארי. בר וסלונים הם מכרים ותיקים, עוד מתקופת שירותם הצבאי בצנחנים. השניים נותרו ידידים לאורך כל השנים והחליטו לשתף פעולה גם בתפקידיהם הנוכחיים.


יהודה בר ואורי סלונים

במסגרת הביקור זכו הילדים לפגוש את כל הגורים החדשים שנולדו זה עתה בספארי, ביניהם ארבעה חתולי חולות וגור קוף סיאמנג. עוד השתתפו: מנכ"לית וראייטי, ריקי אריאל, ורעייתו של סלונים, תמי סלונים.

מחוברים לחינוך

פורום הפיס לחינוך, שהתקיים ברביעי בחולון במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס, משך אליו מאות אורחים ומבקרים. זהו כנס החינוך הגדול ביותר בישראל, שמתקיים זו השנה השישית ברציפות, ועוסק בניתוח מצב החינוך. בכנס נצפתה כוכבת העבר אפרת רייטן, המתמחה במשרד מ.זליגמן בראשות עו"ד אלי זהר, שהשתתף בהדמיה של משפט פומבי שכותרתו "הציבור הישראלי נגד מצב החינוך".

הנשיא שמעון פרס, פורום הפיס לחינוך / צילום: תמר מצפי
 הנשיא שמעון פרס, פורום הפיס לחינוך / צילום: תמר מצפי

שמעון פרס

יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, וכוכב התוכנית מחוברים, חנוך דאום, דיסקסו סוגיות בתחום החינוך וההורות. מוטי ששון, ראש עיריית חולון, איים כי יפתח בשביתה אם האוצר ימשיך לקצץ מתקציב החינוך של הרשויות. האורחים נהנו מארוחת צהריים של השף ניר צוק, עוד השתתפו בכנס: יו"ר האופוזיציה לשעבר ציפי לבני, שר החינוך גדעון סער, ראש אכ"א אורנה ברביבאי, מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, שופטת בית המשפט העליון בדימוס דליה דורנר, עו"ד רם כספי, מנכ"ל בנק מסד יעקב שורי, גליה אלבין, יו"ר הות"ת פרופ' מנואל טרכטנברג ועוד.

20 אלף דולר לעוברת אורח

אישה מסנטה ברברה בקליפורניה, ארה"ב, סייעה לאדם למצוא את דרכו וקיבלה ממנו 20 אלף דולר. המיליארדר טיי וורנר עצר ליד ג'ניפר וליסקוס כדי לבקש הוראות הגעה למחוז חפצו. וליסקוס סייעה לו, ומבלי שידעה מי הוא נתנה לו עלון מידע בו מוסבר על מסע גיוס תרומות שהיא עורכת למימון טיפול יקר במחלת הכליות שלה. וורנר, בעלי חברת הצעצועים Ty Inc., קרא את הדף, חזר על עקבותיו והודיע לה שמסע גיוס התרומות שלה הסתיים, כי הוא יממן עבורה את הטיפול הדרוש. אכן, לאחר שוורנר שב למשרדו, הוא שלח לוליסקוס צ'ק ומכתב בו כתב "מעולם לא הלכתי לאיבוד, אבל הפעם הגורל הביא אותי לבקש ממך הוראות דרך".

רן אברמסון

מה הסטטוס

Judy Mozes אפרופו לונדון וקירש, לבריאות שירוויחו. מפרגנת לכל טאלנט שמרוויח טוב. אבל כשאין מאיםה? אני הייתי מבקשת שיורידו את שכרי עד שמצב החברה יתייצב