מיקרוסופט בדרך לשיווק רשמי של האקס בוקס 360 בארץ

כבר תקופה ארוכה שעובדי מיקרוסופט ישראל מקיימים פגישות עם יבואנים, לצורך הכנסת קונסולת המשחקים לשוק המקומי, כאשר בתקופה האחרונה ישנה התחממות בנושא

האם לאחר 7 שנים של עיכובים ודחיות, מיקרוסופט תשיק בישראל את קונסולת המשחקים שלה אקס בוקס 360 באופן רשמי? כבר תקופה ארוכה שעובדי מיקרוסופט ישראל מקיימים פגישות עם יבואנים, לצורך הכנסת קונסולת המשחקים לשוק המקומי, כאשר בתקופה האחרונה ישנה התחממות בנושא.

מיקרוסופט ישראל האחראית על הבאתם של מוצרי תוכנה וחומרה של החברה לא עוסקת בייבוא שלהם והיא מעוניינת שייבואן מקומי יהיה אחראי על התחום הזה. ככל הנראה, בחברה גם פועלים לגיור ממשק המערכת לעברית. מיקרוסופט מפעילה בעולם שירות "אקס בוקס לייב", המאפשר רכישת משחקים, מוזיקה, סרטים וצפייה בשידורי טלוויזיה. מדובר בשירות דומה לזה הקיים בקונסולת המשחקים המתחרה - פלייסטיישן 3 של סוני, המציע לישראליים רכישת משחקים דרך הרשת במחירים הנקובים בשקלים.

אם אקס בוקס 360 אכן תגיע לישראל באופן רשמי, בניגוד למצב היום בו היא נמכרת על-ידי ייבואנים פרטיים באופן לא רשמי, זו תהיה כנראה הפעם הראשונה שהחברה תציע את שלל מוצרי הבידור שלה בארץ. באופן עקבי, מיקרוסופט בחרה שלא להשיק כאן מוצרים מהתחום הזה, כמו נגן המוזיקה הכושל שלה Zune או מערכת ההפעלה המסורבלת שלה - ווינדוס מובייל שאפילו לא קיבלה עברית באופן רשמי (אלא רק עדכוני עברית על-ידי חברות צד שלישי).

לעומת זאת, מערכת ההפעלה הסלולרית שלה - ווינדוס פון 8, כבר קיבלה גיור לעברית והשקה שלה מתוכננת באופן רשמי בישראל בחודשים הקרובים על-ידי יצרניות הטלפונים: HTC, סמסונג ונוקיה. הגרסאות הקודמות של ווינדוס פון זכו לביקורות מוצלחות אצל המבקרים, אבל עדיין לא התבטאו במכירות גבוהות.

ממיקרוסופט ישראל נמסר: "אנו בוחנים כל העת אפשרויות להרחיב את היצע מוצרינו, אך בשלב זה אין לנו כל דבר חדש להכריז עליו".