הבשורה מנצרת: מלון גולדן קראון ליד העיר העתיקה

הקרבה לעיר העתיקה ולמרכזי הבילוי הופכת את המלון לאופציה מצוינת לתיירים, כאלה שאוהבים לטייל ומעדיפים להכיר את היעד דרך הרגליים

כבר כמה חודשים (מחודש מארס) שבלב נצרת פועם לב חדש עם "כתר זהב". רשת גולדן קראון פתחה את הסניף העירוני שלה במרכז העיר התחתית והביאה את הבשורה לאלה שאוהבים להיות במרכז העניינים, בקלחת ההתרחשות ובקצב האורבני - במרחק צעידה רגלי.

הסניף החדש שוכן על הרחוב הראשי, במרחק חמש דקות הליכה מכיכר המעיין. הקרבה לעיר העתיקה ולמרכזי הבילוי הופכת אותו לאופציה מצוינת לתיירים, כאלה שאוהבים לטייל ומעדיפים להכיר את היעד דרך הרגליים. ויש סיבה נוספת: נצרת היא עיר צפופה ופקוקה, וחניה יש בה במשורה. החניון במלון הוא נכס יקר, שהופך את משימת הניוד בעיר לאפשרית.

למבנה, שחלקו מסחרי, יש חזות חדשה שמבדילה אותו משכניו. אזור הקבלה נמצא בקומת הקרקע, והמלון תופס את שלוש הקומות העליונות. בקומה השישית (האחרונה) יש לובי קטן בעיצוב מזרחי וחדר אוכל בצורת חצי עיגול שמכניס את הנוף הפנורמי דרך קירות זכוכית ושוטף אותו באור.

בין הקומות פזורים שלושה חדרי ישיבות לא גדולים, שמארחים כינוסים עסקיים, ומאה חדרים מרווחים שפונים אל חלקי העיר השונים. החדרים מעוצבים בפשטות, בקווים נקיים, בגוונים מאופקים ובמינימום ציוד: ערכת קפה, מקרר (לא בכל החדרים - אפשר לבקש מראש), אינטרנט (צריך לבקש כבל), טלוויזיה בלוויין (שאילצה אותנו להסתפק בערוץ ישראלי אחד) ושקט נזירי מרגיע. למשפחות מוסיפים עד שתי מיטות מתקפלות.

אבל העיר היא העיקר בסיפור, ותרנו ברגל את אתריה הדתיים, את סמטאותיה העתיקות ואת שוקיה הססגוניים (הפעילים בעיקר בבוקר) - והרגשנו כמו בחו"ל. תנועת הישראלים מפתיעה, ומחירי המלון הנמוכים הם סיבה מצוינת לשנות אווירה. המלון אינו כשר ומציע גם ארוחות ערב, אבל כשיש בעיר מסעדות מופלאות כמו דיאנה, שטעמיה כמו אביב רענן בפה - אפשר להסתפק ב-B&B.

500-600 שקלים לזוג, ילד - 125 שקלים; טל' 04-6508000