צפו: קנו ירקות ופירות באינטרנט - ותחסכו עשרות אחוזים

מגה ושופרסל מגיבות לתחרות המקוונת, ובעדן טבע יש מבצעים על תוצרת אורגנית

במסגרת מלחמת המחירים של הרשתות בחודשים האחרונים במתחמים כמו מעלה-אדומים ובית-שמש, צנחו מחירי הירקות והפירות אפילו לפחות מחצי שקל לק"ג. נראה שכעת הזירה התחרותית נמצאת גם באינטרנט.

מבדיקת מחירים ברשתות מגה ושופרסל, המפעילות אתרי מכירה מקוונים, עולה כי בפורמטים המוזלים, מגה בול ושופרסל דיל, מחירי הירקות והפירות עשויים להיות יקרים לעומת אתרי המכירה המקוונים: 1 ק"ג קישוא, שנמכר אמש (ג') בסניף מגה בול במודיעין ב-8 שקלים, הוצע באתר ב-5 שקלים בשופרסל דיל הסמוך; ק"ג פלפל אדום נמכר בכ-9 שקלים, בעוד שבאתר שופרסל ישיר המחיר היה 6.5 שקלים לק"ג.

והפערים מעמיקים ביחס למחירים באתר רמי לוי: בעוד שעגבניות נמכרות במגה בול ב-7 שקלים לק"ג, באתר של רמי לוי הן נמכרות ב-2.5 שקלים לק"ג.

גם המלפפונים זולים באתר רמי לוי - 2 שקלים לק"ג, לעומת כ-6 שקלים בכמעט חינם במודיעין.

הפלפל מטפס במגה בול לכ-10 שקל לק"ג, ואילו באתר של מגה, וגם באתרים של רמי לוי ועדן טבע מרקט - המחיר הוא 5 שקלים לק"ג - בדיוק חצי.

חשוב לזכור כי המוצרים באינטרנט עשויים להיות יקרים לעומת הסניפים, וכי יש להוסיף דמי משלוח של 25-30 שקל.

אחרי שהוזילה מוצרי חלב בעשרות אחוזים, הכריזה עדן טבע מרקט על מהפכת הסלט: עד סוף 2012 מבחר פירות וירקות אורגניים מוצעים ב-5 שקלים לק"ג. מדובר על קנייה באתר בלבד ועד 2 ק"ג למוצר.

מחירי הפירות והירקות נמצאים בתנודתיות מתמדת, אלא שבדומה למחירי הדלק והחשמל, גם הם משקפים כיום רף גבוה - בחודש דצמבר האחרון מחיר לק"ג עגבניות עמד על 3 שקלים, בעוד שהיום המחיר הוא כ-5 שקלים. במארס השנה המחיר לק"ג מלפפונים עמד על כ-2 שקלים, לעומת כ-4 שקלים כיום.

רמי לוי באינטרנט
 רמי לוי באינטרנט