הרשות השנייה: אם ערוץ 10 יבקש דחיית חילוט - נאשר זאת

בכיר ברשות השנייה מסר ל"גלובס" כי אם רשת וערוץ 10 ישלחו מכתב מטעמן המבקש את דחיית חילוט הערבויות כדי לאפשר זמן למציאת פתרון - הדבר יאושר

הרשות השנייה תדחה את מועד חילוט הערבויות של רשת ושל ערוץ 10, אם הזכייניות ישלחו מכתב מטעמן המבקש את הדחייה - כך מוסר גורם בכיר ברשות.

המשמעות: מועד חילוט הערבויות, שנקבע לפני כשבועיים ל-2 בספטמבר (יום ראשון הקרוב), יידחה עד אחרי החגים.

מחר (ה') תיפגש ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה בשעה 13:00, ושעתיים לאחר מכן תתכנס מועצת הרשות השנייה. בין היתר ידונו חברי המועצה בחילוט הערבויות.

מכיוון שלא הגיעו עד כה פניות מהזכייניות וממשרד האוצר או משרד המשפטים המבקשות את דחיית מועד החילוט לתקופה קצרה של כחודש-חודשיים, צפויים חברי המועצה לקבוע כי החילוט יתקיים כסדרו ביום ראשון הקרוב.

בשיחה עם "גלובס" מסר הגורם הבכיר כי "ישנן שתי דרכים לדחות את מועד החילוט: אחת היא מכתב רשמי של משרד האוצר או משרד המשפטים המבקשים את דחיית החילוט כדי לאפשר זמן למציאת פתרון - כפי שהצהיר השר שטייניץ בפגישה עם אנשי ערוץ 10 לפני מספר ימים. והשנייה היא מכתב מהזכייניות, רשת וערוץ 10, המבקש זאת שוב כדי לאפשר להן זמן למצוא פתרון לערבויות שיחולטו. אם אכן יוגשו מכתבים אלוה, הרי שסביר כי הבקשה תאושר".

כפי שפורסם, הן ההנהלה, הן ועד עובדי ערוץ 10 והן חברי הדירקטוריון הביעו אכזבה וכעס מדבריו של שר האוצר, לפיהם הוא יפעל כדי לדחות את מועד החילוט. החלטה זאת, לדבריהם, משמעותה דחיית סגירת הערוץ בלבד. זאת בעוד שלטענתם הפתרון הוא פשוט - פריסת החובות על פני 5 שנים.