הרשי פרידמן: אם יהיה צורך - אזרים לאזורים עד 100 מ' ש'

בעל השליטה באזורים אמר היום: "ההשקעה בחברה - השקעה לטווח ארוך; מעוניין לראותה עומדת בכל התחייבויותיה"

"הנני רואה בהשקעה באזורים , אותה רכשתי בחודש אפריל 2011, כהשקעה לטווח ארוך. כראייה לכך השתתפותי בהנפקת הזכויות שביצעה החברה בתחילת שנת 2012". כך מסר היום (ה') הרשי פרידמן, בעל השליטה בחברת אזורים, במסגרת ביקורו בארץ בימים האחרונים.

"ככזו, הנני מעוניין לראות את החברה עומדת בכל התחייבויותיה, לרבות כלפי מחזיקי אגרות החוב, כפי שעשתה עד היום. בהתאם לכך, הנני מודיע בזאת כי ככל שיהיה לחברה צורך במזומנים עד לסוף 2013, לרבות לצורך פירעון התחייבויותיה כלפי מחזיקי אגרות החוב, אדאג להזרמה לחברה של סך של עד 100 מיליון שקל", הבטיח.

"הנני סמוך ובטוח בדרכה של החברה", סיכם. מדובר בהתחייבות לא שכיחה בנוף הישראלי, בו נאלצו בשנים האחרונות בעלי אג"ח רבים להסכים להסדר חוב מול בעלי האג"ח של החברה בבעלותם, על רקע אי-יכולתם לפרוע את חובותיהם.

אופיר גרינברג, מנכ"ל אזורים, מסר בתגובה כי "אני מברך על התגייסותו של בעל השליטה, אשר תסייע לנו לפעול בהתאם לתוכנית האסטרטגית שלנו, בצורה האופטימלית".

"מאז רכישת אזורים על ידי פרידמן, ממשיכה החברה באסטרטגיה של התרכזות בתחום פעילות הליבה, נדל"ן למגורים ישראל, בצד מכירת נכסים שאינם קשורים לפעילות זו. בשנה האחרונה אנו פועלים להרחבת פעילותנו בתחום המגורים בישראל באופן משמעותי", אמר.