תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

חברת Dell: שרתים ותחנות עבודה מעלים את רף הביצועים עם מעבדי אינטל החדשים

ההתפתחויות בעולם ה-IT הארגוני מוכיחות את התיאוריה של מייקל דל: "תפקידנו לספק ללקוחות מכסימום תפוקות במינימום עלויות"

"מה שמייחד את Dell משאר הספקים של שרתים ומערכות אחסון לליבת המחשוב הארגוני הוא הדבקות בעיקרון אחד: איך להפיק מארכיטקטורת חומרה סטנדרטית, לא יקרה ולא קניינית, יותר עוצמה ויותר תועלת ארוכת טווח ללקוח", אומר שלומי קווארטלר, מנכ"ל Dell ישראל. "בזמן שמתחרים שלנו מנסים לאחוז במקל משני קצותיו, גם לקדם את הארכיטקטורה הפרטית שלהם וגם לקרוץ לקהל הרחב עם מוצרים סטנדרטיים, Dell ממוקדת בהאזנה ללקוחות. ומה שאנו שומעים זו דרישה ברורה להיצמד לערכים שעשו את הלוגו של DELL לסמל הקנייה הטובה:

  • ניצול מיטבי של פוטנציאל העיבוד של השבבים החדישים ביותר בקטגורית X86;
  • זיווד חכם שמאפשר הורדת עלויות בעלות כוללות של ה- Datacenter;
  • מערכות אחסון מודולרי פשוטות לניהול, צמיחה והגנה;
  • תוכנות אינטואיטיביות לשליטה ובקרה, תחזוקה ותמיכה מרחוק;
  • וכמובן מחירים תחרותיים ביותר.

"ההכרזות האחרונות שלנו, הדור ה-12 של שרתי Power Edge ומשפחת תחנות העבודה Precision, מוכיחות כי הקו המנחה הזה אכן מצליח לספק את התמורה הטובה ביותר למחיר. Dell היא הראשונה להציע את יתרונות מעבדי Xeon E5 החדשים בכול קווי המוצרים הרלוונטיים שלה: שרתי מגדל (Tower), ארון (Rack) ולהב (Blade), לארגון הקטן, לחברה הבינונית, ל-Enterprise. ובמבחר תחנות העבודה למקצוען שנזקק לעוצמה מכסימלית וגרפיקה מתקדמת עבור יישומי תיב"ם מכני, Solid, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, ארכיטקטורה ו-GIS, הדמאה של שדות זרימה של נוזלים ומיפוי מאמצים במוצקים, גרפיקה ב-2 ו-3 ממדים, אנימציה פוטו-ריאליסטית ועיבוד תמונה."

שרתי Power Edge דור 12: יותר ליבות, יותר עוצמה, בפחות מקום ופחות עלויות

אינטל חשפה בחודשים האחרונים מספר סדרות חדשות של מעבדי Xeon: את E5-2400 ו-E5-4600 במשפחת Sandy Bridge, ואת E3-1200 במשפחת Ivy Bridge. שתי הסדרות הראשונות כוללות מעבדים עם עד 8 ליבות ו-20 מגה-בייט מטמון, מהירות עד 3.3 גיגהרץ ותמיכה בזיכרון DDR3-1600. מעבדי Ivy Bridge, בשלב הזה, מסתפקים ב-4 ליבות ו-8 מגה-בייט - אך ניתן להגיע איתם למהירות גדולה יותר, 3.9 גיגה-בייט ולצריכת אנרגיה נמוכה יותר. "המעבדים החדשים מיושמים על ידי Dell בשלוש משפחות השרתים שלנו," אומר שלומי . 'קופסאות פיצה' שטוחות למסדי 19 אינטש, שרתי 'מגדל' במספר גדלים ושרתי להב (Blade Server) הנתקעים למארזי Power Edge מודולריים. בכל אחת מהתצורות האלה, דור 12 של שרתי Dell מכפיל את צפיפות הליבות בחדר השרתים ללא תוספת מקום, אספקת חשמל וקירור - וזאת בנוסף להכפלת הביצועים של כל מעבד בהשוואה לדור הקודם. כך יכול הארגון לשפר ביצועים בפקטור של בין פי 3 לפי 4 בלי לצאת מגבולות שטח חדר השרתים הנוכחי, בלי להגדיל צריכת החשמל והוצאות שוטפות אחרות - ותוך הקטנה משמעותית של עומס התחזוקה המוטל על מחלקת ה-IT."

דוגמאות:

  • Power Edge R820 שרת במארז "קופסת פיצה", שתופס רק 2U בארון, מאפשר התקנת עד 4 מעבדים עם 24 ליבות, 4 כונני SSD הניתנים להחלפה "חמה" ועד 1TB זיכרון. הוא מחליף בקלות שרתי 4U (שניים במקום אחד) תוך חסכון משמעותי בעלויות בעלות כוללות (TCO).
  • PowerEdge M420 הוא שרת הלהב בעל שני שקעים בגובה רבע היחיד בעולם, המציע צפיפות מחשוב, ביצועים ויעילות יוצאי דופן. עד32 שרתי PowerEdge M420 יכולים לתפוס מקום במארז PowerEdge M1000e - היחיד בעולם שהודות להנדסה תרמית מתקדמת תומך בשרתי להב בגובה רבע כדי להפיק יותר מתקציב התשתיות של הלקוחות העסקיים. הכפלת העוצמה בכל מארז באמצעות 32 להבי PowerEdge M420 והמתג בעל עשרת הלהבים Dell Force10 MXL יוצרת מרכז הנתונים בו שולטת הטכנולוגיה הטובה מסוגה בעולם, השיאנית ביחס הביצועים לשטח נדל"ן, ללא פשרות בזמינות ובציות לדרישות הממשל המחמירות ביותר.

"אלה רק דוגמאות קו מוצרים חדש, הכולל 8 שרתים ומאפשר התאמה מושלמת של התצורה לדרישות הלקוח", אומר שלומי קווארטלר. "ולא מדובר רק בהתאמת יכולות החומרה למשימות העבודה, כי Dell עשתה צעד גדול קדימה בשיפור האמינות, הזמינות והשירותיות (RAS) של תשתיות ה-IT. עמידות בתקלות, התאוששות מהירה, שיקוף וגיבוי רציף מבטיחים יציבות לעסק והגנה למידע. ובמיוחד, דור 12 של שרתי Dell מספק פלטפורמה אופטימלית לווירטואליזציה, הן ב-Datacenter המסורתי והן בענן - פרטי, ציבורי או היברידי.

תחנות העבודה Precision Dell: מכפילי הכוח של המקצוענים

"עשרות אלפי מקצוענים מהשורה הראשונה - מהנדסים, מדענים, מעצבים, ארכיטקטים ותוכניתני אפקטים בקולנוע ובטלוויזיה - הצליחו לשפר את התפוקה האישית, את כנסתם ואת יוקרתם המקצועית הודות לתחנות העבודה שלנו", אומר שלומי קווארטלר. "החל מיצירת סצינות מרהיבות בתלת ממד לסרט עטור הפרסים "הוגו" ועד לעיצוב חללים אדריכליים ייחודיים, חברות ברחבי העולם סומכות על תחנות עבודה Dell Precision לתכנון והפקת תוצאות מהירות ומעולות. אנו יודעים שלקוחות תחנות עבודה שלנו תלויים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכדי להפיח חיים בחדשנות שלהם. עם תחנות Dell Precision החדשות, אנו מעניקים להם את הכלים הדרושים להשגת יתרון תחרותי הודות לטכנולוגיה הטובה ביותר הקיימת בשוק."

סוסי עבודה עם אילן יוחסין

במשפחת Precision החדשה 4 דגמים הפורסים ספקטרום של אפשרויות: 1 או 2 מעבדי Intel Xeon ממשפחת E5-2600, אחד עד 4 כרטיסי גרפיקה NVidia Quadro 6000, עד 128 גיגה-בייט זיכרון עם תיקון שגיאות ECC, אחד או 2 ספקי כוח עם הספק כולל של 1650 וואט, ויכולות אחסון מגוונות. "תחנות העבודה של Dell נבדקו והוסמכו על ידי כל יצרני התוכנות לשוק המקצועי", אומר שלומי. "בינם תמצאו את השמות המפורסמים: Autodesk, Dassault, PTC, Siemens PLM, Adobe, Avid, Grass Valley, Landmark, Schlumberger, ESRI, Barco - כמו גם רבים אחרים שמספקים פתרונות לגומחות ספציפיות. כל אלה נהנים מעיצוב חדשני המבוסס על המשוב שקיבלה Dell ממאות מהנדסים, מפתחי תוכנה ומדענים וכולל ספק כוח חיצוני נשלף, כוננים קשיחים נגישים מלפנים, וארגון פנימי מחודש, המאפשר גישה קלה לרכיבים חשובים, במטרה לפשט משימות תחזוקה ולהקטין את הזמן הנדרש לשירות שגרתי או לשדרוג.