הטירוף חוזר? דירת דופלקס בנתניה נמכרה ב-8 מיליון שקל

כמו בתל-אביב: 3 דירות בנתניה נמכרו ב-24 מיליון שקל בחודש האחרון ■ הדירה בקומה ה-20 נרכשה על ידי שופטת מרעננה ואת שתי הדירות הנוספות רכשו שני זוגות בני 50 פלוס מאזור השרון, שהחליטו לעבור לגור זה לצד זה

טירוף המחירים חוזר? 3 דירות בנתניה נמכרו ב-24 מיליון שקל בחודש האחרון. מדובר בדירות דופלקס בפרויקט "ים" של חברת בריגה, הממוקם בקו ראשון לים בשכונה "עיר ימים". הדירות ממוקמות בקומות 18 ו-20 של הבניין בן ה-30 קומות ומשתרעות על 230 מ"ר. כל אחת מהדירות נמכרה ב-8 מיליון שקל, שמשקף מחיר של כ-35 אלף שקל למ"ר.

מדובר בשלושה רוכשים ישראלים: הדירה בקומה ה-20 נרכשה על ידי שופטת מרעננה ואת שתי הדירות הנוספות, הנמצאות סמוכות זו לזו בקומה ה-18, רכשו שני זוגות בני 50 פלוס מאזור השרון, שהחליטו לעבור לגור זה לצד זה. המחיר למ"ר שמשקפות העסקאות מציב אותן בקו אחד עם דירות במגדלי יוקרה בתל-אביב. על-פי בדיקה באתר רשות המסים מדובר בדירות היקרות ביותר שנמכרו בשנה האחרונה בשכונה.

הדירות שנמכרו כעת כוללות שני מפלסים. לכל אחת מהדירות מחסן דירתי צמוד בשטח 20 מ"ר ושתי חניות בחניון התת קרקעי. בניית הפרויקט כבר החלה והוא עתיד לכלול עם סיומו 118 יחידות דיור בשני בנייני מגורים בני 18 ו-22 קומות. בלובי מתוכנן לאונג' עסקי, חדר כושר, סאונה יבשה, ג'קוזי ובריכה מקורה ומחוממת.