סמסונג מכרה כ-20 מיליון מכשירי גלקסי S3 בכ-100 ימים

בסמסונג ציינו שהיקף המכירות המרשים של גלקסי S III מסייע לה לשמור על מקומה כיצרנית הסמאטרפונים המובילה בעולם כיום

סמסונג הודיעה כי פחות ממאה ימים לאחר שהשיקה את הסמארטפון גלקסי S III שלה, כבר נמכרו יותר מ-20 מיליון יחידות ממנו ברחבי העולם. ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית השיקה את הגלקסי S III, שהוא מוצר הדגל שלה בימים אלו, בסוף חודש מאי בלונדון.

סמסונג בחרה להקדים את תחילת שיווק המכשיר על מנת להקדים את מתחרתה הגדולה, אפל, שתשיק דגם חדש של אייפון בשבוע הבא. עם פרסום הנתונים נראה שהמהלך עליו החליטה סמסונג שיחק לטובתה.

בסמסונג ציינו שהיקף המכירות המרשים של גלקסי S III מסייע לה לשמור על מקומה כיצרנית הסמאטרפונים המובילה בעולם כיום. על-פי נתונים של חברת המחקר Strategy Analytics, סמסונג חלפה על פני אפל והפכה ליצרנית הגדולה בעולם במהלך שנת 2011.

סמסונג ואפל נתונות בקרב משפטי נרחב וחובק עולם שהגיע לנקודת רתיחה לפני כשבועיים עם פסק דין שהתקבל בבית משפט בקליפורניה במסגרתו הואשמה סמסונג בגניבת פטנטים של אפל ושימוש בהם ברבים ממוצריה.

לאחר פסק הדין עתרה אפל לבית המשפט בבקשה לאסור את מכירתם של שמונה דגמים של סמארטפונים של סמסונג בארה"ב. בנוסף, הגישה בשבוע שעבר אפל תביעה נוספת לבית משפט בקליפורניה, בו היא טוענת כי סמסונג גנבה פטנטים שלה והשתמשה בהם בגלקסי S III ובגלקסי Note.