ועד "מעריב": "אין ברירה - נצא למאבק עיקש להצלת העיתון"

הוועד לעובדים: "בהיעדר פתרון חיצוני למשבר שבו נמצא העיתון, 'מעריב' צפוי להיסגר באופן סופי ומוחלט בסוף החודש - כ-2,000 איש צפויים להיות מפוטרים"

יום אחרי שהתבשרו על כך שיקבלו רק שליש משכרם במועד, ועד עובדי עיתון "מעריב" קורא לאסיפת חירום של העובדים ביום ראשון הקרוב.

"בהיעדר פתרון חיצוני למשבר הכלכלי שבו נמצא העיתון, 'מעריב' צפוי להיסגר באופן סופי ומוחלט בסוף החודש... אין לנו ברירה אלא להכריז על פתיחת מאבק עיקש להצלת 'מעריב'", כתבו לפני זמן חברי הוועד לעובדים.

לפני זמן קצר הפיץ הוועד מייל בין כל עובדי העיתון, ובו נכתב כי בהיעדר פתרון חיצוני מהיר, יפוטר כבר בזמן הקרב כלל העובדים - כ-2,000 איש.

"כולנו קיבלנו בתדהמה וכעס את ההודעה על כך שלא נקבל את מלוא המשכורת שלנו בזמן, ואולי אפילו לא לפני ערב ראש השנה", כתבו חברי הוועד, שהוסיפו גם כי מבירורים יסודיים שערכו בימים האחרונים עולה כי "המצב גרוע עוד יותר".

הוועד הבהיר כי אין בכוונתו לשתוק "מול פגיעה ב-2,000 המשפחות שלנו".

בכוונת עובדי "מעריב" לפתוח בשבוע הבא בשורה ארוכה של פעולות קיבוציות, הפגנות, משמרות מחאה ופעילויות נוספות, במטרה להשיג את המשכורות שלהם. הוועד הסביר כי יש בכוונתו "למצוא פתרון עומק שיערב את ההנהלה, העובדים, ההסתדרות והממשלה, למען הצלת מקום העבודה של כולנו".