כיל נמצאת במקום ה-60 בדירוג "החברות הכי חדשניות"

חברת כימיקלים לישראל הינה החברה הישראלית היחידה שנכנסה לדירוג של מגזין העסקים "פורבס" ■ ענקית החיפוש גוגל מקדימה בדירוג את חברת אפל

חברת כימיקלים לישראל, שבבעלות משפחת עופר, דורגה במקום ה-60 בדירוג "100 החברות הכי חדשניות בעולם" של המגזין העסקי "פורבס". כיל הינה החברה הישראלית היחידה שהצליחה להיכנס לרשימה של המגזין.

הדירוג כולל חברות ציבוריות בלבד ששווי השוק שלהן הינו 10 מיליארד דולר לפחות ומשקיעות כ-2.5% מההכנסות שלהם במחקר ופיתוח (R&D) ושפירסמו את הדוחות שלהם ב-7 השנים האחרונות. בעשירייה הראשונה של הדוח ניתן למצוא 6 חברות אמריקאיות ונציגה אחד מהודו, סין, יפן ובריטניה.

במקום הראשון נמצאת חברת Salesforce.com האמריקאית, כשחברת אמזון תופסת את המקום השלישי בדירוג. חברת אפל, שצפוייה להציג ברביעי הקרוב את האייפון החדש שלה נמצאת במקום ה-26, בעוד שהמתחרה העיקרית שלה בתחום מערכות ההפעלה לסמארטפונים מקדימה אותה ב-2 מקומות ומדורגת במקום ה-24.

לפני כחודש דיווחה חברת כיל על תוצאותיה לרבעון השני של השנה כשבשורה העליונה, מדווחת החברה על מכירות בהיקף של 1.96 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של כ-1.92 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה, דיווחה כיל על רווח נקי של כ-407.3 מיליון דולר (0.321 דולר למניה), לעומת רווח נקי של 426.2 מיליון דולר אשתקד.