השיחה: פרופר, דוברת ואקירוב מפרגנים לביאלקין

מי הגיעו לאירוע של פירמת עורכי הדין הניו-יורקית? ■ רובינשטיין, רובינשטיין וכהן משיקים ■ וגם: מפרגנים לסגול ותאומים

אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בעולם, הפירמה הניו-יורקית סקאדן, ארפס, סלייט, מיג'ר ופלום (Skadden, Arps, Slate Meagher & Flom), ערך אמש (א') בישראל קבלת-פנים מיוחדת.

לאירוע, שנערך במרכז פרס לשלום ביפו, הגיעו בכירים מעולם המשפט והעולם העסקי. האורחים נהנו מהופעה של הזמר יניב ד'אור ומקייטרינג של השף פול אסנהיים.

חנינא ברנדס, אריק פרידמן / צילום: נועם כהן
 חנינא ברנדס, אריק פרידמן / צילום: נועם כהן

חנינא ברנדס ואריק פרידמן

באירוע, ציינה הפירמה 50 שנות שותפות של עורך הדין הוותיק קן (קנת') ביאלקין. עו"ד ביאלקין, בן 83, נחשב לאחד ממנהיגי יהדות ארה"ב. בערב הציג אריק פרידמן, השותף המנהל של הפירמה, בפני הבאים נציגי הדור הבא של מנהלי הפירמה, אשר בשנים האחרונות מובילים את המשרד הגדול המעסיק מאות רבות של עורכי דין. שלמה דוברת, ממייסדי ושותף בקרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס ולקוח ותיק ונאמן של פירמת סקאדן ארפס, סיפר כי אביו, אהרון דוברת, הוא שהפנה אותו לפירמה. כששלמה אמר לו כי המחירים של הפירמה גבוהים, אמר לו אביו כי המחיר הוא ממש זול, כיוון שהם יחסכו לו בעתיד הרבה מאד כסף.

קן ביאלקין, דן פרופר / צילום: נועם כהן
 קן ביאלקין, דן פרופר / צילום: נועם כהן

קן ביאלקין ודן פרופר

בין הנוכחים שהשתתפו באירוע: יו"ר אסם דן פרופר, מנכ"לית בנק לאומי לשעבר גליה מאור, איש העסקים אלפרד אקירוב, נשיאת עמותת עלם נאוה ברק, בן זוגה שלום זינגר ובתה מיכל, נשיא ומנכ "ל חברת השקעות דיסקונט עמי אראל, יו"ר מרקסטון דני גילרמן, היועץ הבכיר במורגן סטנלי ישראל איתן רף, מנהל לשכת ראש הממשלה לשעבר אייל גבאי, ד"ר יוסי ורדי, ועורכי הדין הבכירים אלי זהר, יוסי גרוס, דן גבע, פיני רובין, דוד שימרון, ירון אלחנני, דליה טל, חנינא ברנדס, מאיר לינזן, רובי בכר, אודי סול ומיקי צלרמאייר.

רובינשטיין כפול 3

איש העסקים גולן רובינשטיין ושותפיו אודי רובינשטיין (אין קשר משפחתי) ויונל כהן מנכ"ל מגדל, חגגו אמש את רכישת "שבעה כוכבים", בית הדיור המוגן היוקרתי, בהרצליה פיתוח. מעל ל-300 מוזמנים, אנשי עסקים וחברה הגיעו לברך.

נחום פינברג, אמנון רובינשטיין, רכישת בית הדיור המוגן
 נחום פינברג, אמנון רובינשטיין, רכישת בית הדיור המוגן

נחום פינברג ואמנון רובינשטיין

בין הבאים: פרופ' אמנון רובינשטיין (דודו של גולן רובינשטיין) יעל גרמן ראש עירית הרצליה, מוטי רייף, רוני ואלישבע מילוא, עמוס ונוני מלכה, ורד ואילן גרינבוים, רותי וגבי לסט, טל חייצ'ק, מוקי שניידמן, שאול לוטן, בת שבע בובליל, יאיר וחנה המבורגר, אורלי לובש, אירמה מיכאלי, רפי גדרון, רונן טוב, עליזה יפו, דוד פתאל, אבי באום, ויויאן רכיב ועו"ד נחום פינברג שהגיע עם בנו אורי.

יונל כהן, גולן רובינשטיין, רכישת בית הדיור המוגן
 יונל כהן, גולן רובינשטיין, רכישת בית הדיור המוגן

יונל כהן וגולן רובינשטיין

על התוכנית המגוונת ניצחה פנינה רמון, מנהלת התוכן האמנותי, שדאגה לשילוב חוויות תרבותיות שונות בהן: מופע טרנס-אופרה (אופרה שהופכת למופע אופרה בקצב מוזיקת טראנס עכשווית) של הזמרים הבינלאומיים הילה בג'יו וגיא מנהיים, וכן תערוכה של הצלמת תמר קרוון. על הצד הקולינרי הופקד בית "פוד ארט".

ברבר-צדיק מקבלת את השנה החדשה

מנכ"לית הבנק הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק, אירחה אתמול כמה מאות מלקוחות הבנקאות המסחרית של הבנק לרגל השנה החדשה. באירוע שנערך באודיטוריום של בית הבנק, בשדרות רוטשילד בתל-אביב, אמרה ברבר-צדיק: "אנו נמצאים בתקופה של אי-ודאות שלא זכורה כמותה והבינלאומי השכיל להכין עצמו לתקופה זו ונמצא כיום עם יחסי הון-נזילות מהטובים במערכת. מצב זה מאפשר להמשיך ולהעניק אשראי ללקוחות ובכך לתמוך בהם בתקופה זו".

גיא בכור, סמדר ברבר-צדיק, הרמת כוסית לשנה החדשה בבינלאומי / צילום: תמר מצפי
 גיא בכור, סמדר ברבר-צדיק, הרמת כוסית לשנה החדשה בבינלאומי / צילום: תמר מצפי

גיא בכור וסמדר ברבר-צדיק

לאחרונה פרסם הבנק דוחות טובים המשקפים את מדיניותו השמרנית.לאחר ארוחת בוקר חגיגית, שמעו הלקוחות הרצאה על סיכונים עסקיים מפיה של תהילה ינאי מנכ"לית BDI וכן הרצאה של ד"ר גיא בכור פרשן לענייני המזרח התיכון.

גולדהאר מגשים משאלות

המיליונר הקנדי מיטש גולדהאר, הבעלים של קבוצת הכדורגל מכבי תל-אביב, אירח השבוע את ידידו הקנדי, שחקן הסקווש שהיה במשך 5 שנים אלוף העולם, ג'ונתן פאוור, לביקור קצר בישראל. בין סיורים בירושלים, מצפה רמון וים המלח, התפנו האורח ומארחו למשחק ראווה קצר שהתקיים אתמול בערב במרכז הסקווש ברעננה. חברי ארגון שחקני הסקווש בישראל ששמעו על הביקור, ביקשו מגולדהאר לארגן אירוע חגיגי בהשתתפות האורח המכובד, שישחק מול אלופי ישראל לשעבר וכן מול ילדים ובני נוער ממועדוני סקווש ברחבי הארץ.

מיטש גולדהאר, ג'ונתן פאוור, משחק סקווש למען עמותת
 מיטש גולדהאר, ג'ונתן פאוור, משחק סקווש למען עמותת

גולדהאר ופאוור

המארח הקנדי ביקש כי כל ההכנסות שיתקבלו מאירוע זה יועברו כתרומה לעמותת "משאלת לב Make-A-Wish" . אבי בר-אהרון, שביחד עם רעייתו דניס, ייסד את הסניף הישראלי של העמותה, ואריק הייבלום, יו"ר העמותה, הגיעו לאירוע כדי להביע את תודתם לגולדהאר אשר מצדו הפתיע כאשר הבטיח כי כל שקל שייכנס מאירוע זה לטובת העמותה, יוכפל על ידו.

כבוד לסגול ולתאומים

איש העסקים סמי סגול והפרסומאי משה תאומים זכו היום לכבוד יוצא דופן בוועידת הענק "THE CHAMPIONS", המתקיימת בטיאנג'ין שבסין, שבו משתתפים מנהיגי אסיה וראשי חברות מהגדולות בעולם.

משה תאומים, סמי סגול, מסדר היזמים חברתיים המובילים בעולם / צילום: ניר קידר
 משה תאומים, סמי סגול, מסדר היזמים חברתיים המובילים בעולם / צילום: ניר קידר

משה תאומים וסמי סגול

סגול ותאומים צורפו למסדר היזמים החברתיים המובילים בעולם, אותו הקימה קרן "שוואב". את האות המיוחד הזה קיבלו השניים על פעילותם ב-15 השנים האחרונות, יחד עם מוטי אורנשטיין, בחינוך והעצמה אישית בעזרת כדורגל במסגרת עמותת "מפעלות חינוך". על פעילותם זו קיבלו השניים בדצמבר 2011 את אות "גלובס" וקרן "שוואב" ליזמות חברתית.

אדרי מתגייס

ביום שישי האחרון, עמותת "אור למשפחות" הפועלת למען משפחות שאיבדו את יקיריהן במלחמות ישראל, הזמינה הורים שכולים לבוקר של כיף בסינמה סיטי גלילות. הבוקר כלל ארוחת בוקר מפנקת והקרנת הסרט "מחוברים לחיים". משה אדרי תרם את האירוע וקיבל תעודת הוקרה על תרומתו מסיגלית וירון בצלאלי, הוריה של הילה בצלאלי ז"ל שנהרגה בערב יום העצמאות באסון בהר הרצל. הרב ד"ר בנימין לאו נשא ברכות לכבוד השנה החדשה ועמיר בניון הופיע בפני המוזמנים. בין התורמים לעמותה, שבראשה עומדת היו"רית עירית אורן גונדרס: אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום, רו"ח יגאל דור, אברשה בורשטיין, דוד פתאל, יואב איגרא, רמי מרדור ואריה כהן.