וייבר הגיעה ל-100 מ' משתמשים; השיקה גרסת ווינדוס פון

לצד מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, אפליקציית ניהול השיחות והמסרונים יצאה בגרסאות חדשות לסימביאן של נוקיה, ל-Bada של סמסונג, וכן לאייפון

אפליקציית ניהול השיחות והמסרונים וייבר (Viber), הגיעה ל-100 מיליון משתמשים. החברה הודיעה היום על שחרור גרסאות חדשות למערכות ההפעלה S40 הפועלת על הטלפונים הבסיסיים של נוקיה (סימביאן) הפועלת על הסמארטפונים של החברה הפינית וגם על Bada - מערכת ההפעלה של סמסונג, הקיימת במספר דגמים שלה.

מלבד זה, וייבר גם משיקה לראשונה גרסה שלה למערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט -ווינדוס פון בגרסה 7. האפליקציה החדשה למערכת ההפעלה של מיקרוסופט מאפשרת עכשיו גם ניהול שיחות קוליות, מלבד שליחת הודעות טקסט, שהיו קיימות כבר בגרסה קודמת. הגרסה החדשה פותחה בשותפות עם נוקיה והיא מיועדת לסדרת מכשירי הלומיה. וייבר גם שיחררה עדכון לגרסת האייפון שלה, המציעה גיור של הממשק לעברית.

"אנחנו מחוייבים למשתמשים ולמשימה שלנו - לאפשר לאנשים בכל רחבי העולם לתקשר באופן חופשי", אומר טלמון מרקו, מנכ"ל וייבר מדיה. "הוספת הפלטפורמות סימביאן, S40 ובאדה לרשימת השימוש שלנו, חושפת את וייבר לקהילה חדשה ורחבה יותר של משתמשים שכעת יוכלו לתקשר בחינם, ללא תלות בפלטפורמה בה הם עושים שימוש".