תקציב הפרסום של JDATE עובר למשרד LEAD

תקציב הפרסום של JDATE טופל במקאן-אריקסון מאז 2008 ■ ב-2011 עמד היקף הפרסום של החברה על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של אתר ההיכרויות JDATE עוזב את משרד הפרסום מקאן-אריקסון - כך נודע ל"גלובס". התקציב יטופל מעתה במשרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי.

תקציב הפרסום של JDATE טופל במשרד הפרסום מקאן-אריקסון מאז 2008. המשרד קיבל את התקציב לאחר שזה הועבר אליו ממשרד הדיגיטל אידיאולוג'יק.

מדובר בתקציב שהצליח בשנים האחרונות להשיג הישגים בתחום הקריאייטיב, באמצעות סרטונים קצרים בטלוויזיה שעלו תחת הסיסמה "לא הגיע הזמן שתמצאי מישהי רציני?", שהציג סיטואציות הומוריסטיות הקשורות בחיפוש בן זוג.

עם זאת, בכל הקשור בהשקעה במדיה הנתונים היו נמוכים יחסית: מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של JDATE מתחילת השנה עמד על כ-270 אלף דולר במחירי מחירון. ב-2011 עמד היקף הפרסום של החברה על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון.

רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלי LEAD, אישר את הידיעה.