מג'יק תספק פלטפורמת הזמנות לטבע בחצי מיליון דולר

מג'יק תספק לטבע הונגריה את פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi לצורך שדרוג תהליך הזמנות הלקוחות במשרדיה ■ גורמים בתעשייה מעריכים שהיקף העסקה מעל לחצי מיליון דולר

מג'יק , המספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים, תספק לטבע את פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi לצורך שדרוג תהליך הזמנות הלקוחות במשרדיה בהונגריה. גורמים בתעשייה מעריכים שהיקף העסקה מעל לחצי מיליון דולר.

טבע הונגריה משתמשת בטכנולוגיה של מג'יק מזה מספר שנים לצורך ניהול התהליכים התפעוליים של החברה, וכעת בחרה בפלטפורמת האינטגרציה העסקית של מג'יק עבור שיפור יעילות, אבטחה וביצועי התהליך הזמנות האלקטרוניות של הלקוחות.

יאנוש גורבה, מנהל פרויקטים, טבע הונגריה: "נתקלנו בבעיות רבות בכל הקשור להטמעת מערכת ההזמנות האלקטרונית שלנו, בעיקר כשזה מגיע לאיתור ותיקון שגיאות, וסליקת הזמנות. פתרנו את הבעיות הללו באמצעות פלטפורמת ה-Magic xpi, המציעה את הפתרון המתאים ביותר לאיחוד כל המערכות הלוגיסטיות שלנו לכדי מערכת אחודה אחת יעילה."

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל: "אנחנו שמחים על החלטת טבע הונגריה לשדרג את המערכת הקיימת של מג'יק שבידיה, ולהטמיע את פלטפורמת ה- Magic xpi, המציעה אינטגרציה מהירה ומספקת עלות תועלת גבוהה וערך מוסף רב ללקוחותינו."