לאחר 7 שנים: אשר לוי ימונה למנכ"ל אורבוטק במקום רני כהן

במקביל, הודיעה החברה על מינויו של עמיחי שטיינברג, המכהן כיום כמנהל התפעול הראשי (COO), לתפקיד נשיא החברה ■ רני כהן: "משוכנע שלוי יוביל את אורבוטק לפסי צמיחה ורווחיות בשנים הבאות"

לאחר 7 שנים בתפקיד, רני כהן מפנה את מקומו כמנכ"ל אורבוטק לטובת אשר לוי, החל מ-1 בינואר 2013.

במקביל, הודיעה החברה, המתמחה בתכנון, פיתוח, ייצור ושיווק ציוד לתמיכה ובדיקת תהליכי ייצור של מוצרי אלקטרוניקה, על מינויו של עמיחי שטיינברג, המכהן כיום כמנהל התפעול הראשי (COO), לתפקיד נשיא החברה. שטיינברג, הנמנה עם שורות החברה מאז 1992, ייכנס לתפקיד החל מ-1 בינואר 2013, וזאת במקביל להמשך כהונתו בתפקידו הנוכחי.

רני כהן, הנמנה על שורות החברה מאז 1984, הודיע לאחרונה על כוונתו לפרוש מתפקידו בסוף שנת 2012. כהן ימשיך ללוות את פעילות אורבוטק כחבר מועצת המנהלים בחברת OLTS, המרכזת את פעילותה החדשנית של החברה בתחום הסולרי.

רני כהן, מנכ"ל אורבוטק, מסר: "לאחר כ-7 שנות כהונה כמנכל החברה, החלטתי לפנות לאתגרים חדשים, ולצד זאת אני סבור ומאמין, כי בחברה הפועלת בסביבה כה דינמית ומתחדשת, הדבר הנכון הוא לבצע אחת לתקופה שינוי מסוג זה. בחודשים הקרובים אפעל כדי להעביר את השרביט בתהליך מובנה ומסודר לידי מר אשר לוי, ואני משוכנע שהוא בעל הנסיון והיכולות הנדרשים כדי להוביל את אורבוטק לפסי צמיחה ורווחיות בשנים הבאות".

אשר לוי: "לאחר למעלה מ-20 שנה באורבוטק, אני גאה להתמנות למנכ"ל החברה. אני מאמין שלאורבוטק נכון עתיד מבטיח, בהיותה בעלת צוות ניהולי חזק ועובדים מוכשרים מאוד, וזאת לצד הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כל אלה, בשילוב עם מיצובה האסטרטגי של אורבוטק כמובילת שוק בתעשיות בהן היא פועלת, מאפשרים לה לשרת את לקוחותיה בצורה הטובה ביותר, להעצים את יתרונותיה התחרותיים, ולפתח את הפלטפורמה הקיימת שלה לטובת המשך הצמיחה בפעילות החברה וברווחיה".