לא נח לרגע: דב מורן משיק את הסטארט-אפ Loopjoy

החברה תנסה למכור מוצרים פיזיים של אפליקציות סלולריות - בדומה למודל של אנגרי בירדס

היזם הסדרתי דב מורן ממשיך להשיק חברות חדשות. היום (ג') נחשף Loopjoy - סטארט-אפ חדש שעוסק במכירת מוצרים פיזיים לאפליקציות סלולריות. מורן השקיע בחברה כמה מאות אלפי דולרים והוא מכהן כיו"ר.

Loopjoy הוקמה השנה על-ידי רותי פולצ'ק שמשמשת גם כמנכ"לית. החברה מאפשרת למפתחי אפליקציות, לשלב חנות למכירת מוצרים פיזיים המלווים את המשחק, כמו חולצות ונרתיקים לאייפונים.

מדובר בעצם בדרך להגדיל את הרווחים מאפליקציות, כאשר אחת הדוגמאות המוצלחות ביותר בעולם לחברה שמינפה את מותג הבית שלה היא Rovio, שפיתחה את Angry Birds. החברה מוכרת היום ארטיקים, חולצות, סוכריות, בגדים, נרתיקים לסמארטפונים ובובות.

זהו לא הסטארט-אפ הראשון שמורן השקיע בו בתקופה האחרונה. רשימת ההשקעות כוללת את שירות נט, רשת חברתית לצרכנים, שמאפשרת למשתמש להקליט את השיחה עם נציג השירות בצורה אוטומטית, כאשר השיחה מוקלטת על שרתי החברה. מהצד החברתי, האפליקציה מאפשרת לגלות כמה המכרים שלכם משלמים על החבילות שלהם. בנוסף, ניתן לכתוב המלצות או דעות שליליות על נציגי השירות.

קומיגו של מורן הוא סטארט-אפ ישראלי נוסף, שעוסק בתחום החם בעולם הטכנולוגיה - סמארט TV. קומיגו מציעה ממיר ייעודי לבית, שמציע למשתמש ממשק ייעודי לטלוויזיה, לטאבלט ולסמארטפון.

הקופסה שמבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, מציעה לצופה לצפות בשידורי טלוויזיה מעידן פלוס, שירותי VOD, שידורי אינטרנט, יו טיוב או תוכן כמו סרטים ותמונות המאוחסנים במחשב הביתי.

מקלדת עם מסך

עוד סטארט-אפ של מורן הוא KeyView שמפתח את המקלדת SmartType, הכוללת מסך צבעוני. המסך שנמצא בחלק העליון של המקלדת, מאפשר לראות את ההקלדה בזמן אמת ולהימנע משגיאות בשינויי השפה או בטעויות כתיב, למי שלא יודע להקליד בצורה עיוורת.

המסך מציג גם כותרות של מיילים חדשים משירותים כמו ג'יימיל של גוגל או אאוטלוק.קום של מיקרוסופט, שעה, מזג האוויר ובעתיד גם עדכונים על מצב המניות. המוצר של החברה, שכבר נמכר בשוק הישראלי, זכה לביקורות פושרות מצד מבקרי הטכנולוגיה.