רייטינג שבועי: "יצאת צדיק" ו"חטופים" של קשת בראש הטבלה

"חטופים" הצליחה לעבור בפרק הבכורה את רף ה-30% רייטינג ■ הראיון עם גלעד שליט בערוץ 10 הסתפק ב-22.4%

עם הירידה הקלה בטמפרטורות, חלה גם עלייה מתונה בנתוני הצפייה. זכייניות ערוץ 2 החלו עונה חדשה שמחממת את המסך לקראת הזינוק האדיר הצפוי ברייטינג לקראת סוף השנה, אז יחזרו מפלצות הריאליטי אל המסך.

קשת מובילה את הצפייה, בין היתר בזכות שובה אל המסך של "חטופים". פרק הפתיחה של הסדרה הגיע ל-31.4%, ואילו הפרק השני ששודר למחרת שמר על נתונים גבוהים של 29.1%.

ועדיין, התוכנית הנצפית של השבוע היא "יצאת צדיק" שמסיימת עונה - 31.8% לפרק ששודר השבוע ו-23% לפרק המסכם.

"דייט בחשיכה" מצליחה ברשת

רשת מסכמת אף היא שבוע צפייה מוצלח. "דייט בחשיכה", המותג החדש שלה, ספג מהלומה בפרק השני שלו, לאחר שבערוץ 10 החליטו להציב מולו את סרט התעודה ובו ראיון הבכורה של גלעד שליט לתקשורת הישראלית.

סרטה של טל גורן על גלעד שליט, שקודם רק שבוע מראש, הגיע ל-22.4% צפייה. זהו אמנם נתון מוצלח עבור ערוץ 10, אך בהחלט מאכזב לנוכח המרואיין האטרקטיבי. ייתכן כי הדבר מלמד משהו על ההתאוששות המהירה של הישראלי מסיפור חזרתו מהשבי של שליט, וגם על חשיבותה של פלטפורמת השידור, למרות הכול.

כך או אחרת, קשה להגיד ש"דייט בחשיכה" ניזוקה משמעותית. ביום שלישי (מול שליט) היא הגיעה ל-19% צפייה - ושיפרה את מצבה במוצ"ש ל-25.8% מוצלחים.

רשת יכולה להתגאות גם "במצב האומה", שמשלימה נהדר את החלל הסאטירי המתבקש לנוכח מערכת הבחירות ומגיעה השבוע ל-24.3% צפייה. "כלבוטק" עם רפי גינת והבלש התוקפני רשמה 25.1% צפייה.

בגזרת החדשות נרשמו 23.9% צפייה לחדשות סוף השבוע של ערוץ 2. השבוע הייתה זו תוכנית האקטואליה היחידה שנשארה בין 10 התוכניות הנצפות, כאשר לראשונה זה זמן רב, המהדורה המרכזית נדחקה החוצה עם ממוצע שבועי של 22.4% צפייה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי