"ביבי, יש כאן ילדים שבטוחים שמילקי זה מעדן לעשירים"

ליטל אדרי פרסמה סטטוס בדף הפייסבוק של רה"מ נתניהו על אירוע בסופרמרקט ■ "הילד ניגש לאמו בשקט ואמר לה: 'אמא, כבר הרבה זמן אני רוצה לאכול מילקי, המעדן שהעשירים אוכלים'. והיא ענתה שיותר חשוב לחם וממרח שוקולד לביה"ס"

יותר מ-66 אלף לייקים לסטטוס בפייסבוק שפורסם ב-22 באוקטובר. הנתון המדהים הזה שייך לסטטוס בנושא פוליטי-כלכלי שפרסמה ליטל אדרי בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני כשבוע, ובימים שבהם הבחירות קרבות והנושאים הכלכליים בוערים, הרשת גועשת.

בסטטוס שכתבה מתארת אדרי אירוע שהתרחש בסופרמרקט, כשלטענתה שמעה ילד המבקש מאימו מעדן מילקי "של עשירים". הסטטוס נכתב ימים ספורים לפני ששטראוס ותנובה הכריזו על העלאת מחירי מוצרים, ובשיאו של גל העלאות מחירי מוצרי מזון וצריכה במשק.

מלבד כמות הלייקים החריגה, הסטטוס זכה ליותר מ-1,500 תגובות. וכך כתבה אדרי לנתניהו:

"בוקר אור ביבי. היום בבוקר הלכתי לסופר לקנות לי מעדנים. אתה יודע, 1.5%, אלה שעולים 5.60 שקלים ליחידה. נתקלתי בסיטואציה שהצליחה להעליב אותי (אני נעלבתי בשבילך ראש הממשלה).

"נתקלתי באמא ושני ילדיה. בזמן שהילד הקטן עבר עם אמו ליד מקרר החלבי הוא פתאום אמר, 'וואווו אמא, תראי כמה מעדנים'. אז הוא ניגש ואמר לאמו בשקט: 'אמא, כבר הרבה זמן אני רוצה לאכול מילקי, המעדן שהעשירים אוכלים' (ככה הוא ציין את זה, באלה המילים). והאם ענתה לו שיותר חשוב לקנות לחם וממרח שוקולד שיהיה לו מה לקחת לבית-ספר. חשבתי לעצמי האם אני, זו שמרוויחה משכורת עלובה, נקראת עשירה?

"לרגע רציתי להציע לקנות לילד מילקי של עשירים, הרי אני עשירה!!! האמא רצה עם הילד ואמרה לו שבפעם אחרת היא תפתיע אותו ותקנה לו מילקי. אני התביישתי לגשת ולהציע לה. בכל זאת, לא להביך אותה ליד הילד.

"ביבי היקר, אם היה באפשרותי להעניק לך דבר אחד בלבד ליום הולדתך, הייתי מעניקה לך את היכולת לראות את העם שלך, זה שאתה מנהיג אותו, זה שאתה מתעלל בו, זה שאתה חולם להנהיג אותו לעוד 4 שנים - הייתי מעניקה לך את היכולת לראות את אותם הילדים הרעבים שגדלים למציאות שמילקי זה לעשירים!!! אבל מי אני, גרגר חול בתוך ים של מציאות מעליבה ועצובה...".