האקססוריז של הגברים: צפו במבחר ארנקים מעוצבים

ארנקים, מהאקססוריז היחידים שרלבנטיים גם לגברים, בעיצובים שיהפכו את הפריט הפרקטי הזה לתוספת אופנתית לכל דבר

אחד הפריטים שמשאיר את קטגוריית האקססוריז רלבנטית גם מבחינת גברים, הוא הארנק. הוא אמנם קטן, ולרוב נחבא בכיס, אך בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר עיצובים חדשניים ומיוחדים.

החיפוש אחר הארנק שיתאים לטעמכם ולשימושכם יכול להיות קצר משחשבתם; שוטטות קצרה בין החנויות מלמדת שמגוון החומרים, הצורות והצבעים עשיר ואף מעשי, ומהווה הזדמנות מצוינת לעשות סדר חדש בכרטיסי האשראי, הפתקים, השטרות והמטבעות, ולעטוף את הכול בעור איכותי ובגזרות מעוצבות.

את הארנקים הגבריים אפשר לחלק ל-3 סוגים עיקריים: ארנקי העור הקלאסיים הם השכיחים ביותר, ואנשי עסקים מחויטים ימצאו אותם בגימורים יוקרתיים בבתי אופנה ותיקים כמו מונבלאן, טימברלנד, קנת קול, ג'יי פולד, פוסיל ועוד. הסוג השני כולל ארנקים אוונגרדיים למיניהם, שמגוון עשיר שלהם תוכלו למצוא באתר 'Wallet' - ביניהם ארנקי מתכת או כאלה שעשויים מחומרים מקוריים, כמו הטייבק, חומר גלם סינתטי המחקה את הנייר, עמיד במים ושלא ניתן לקרוע אותו בקלות. הסוג השלישי, נמנה עם מותגים ספורטיביים בינלאומיים, המפגינים לאחרונה יצירתיות מרשימה: בואנס למשל, מציעים ארנקים מעוצבים עשויים בד כותנה או קנבס, בצבעוניות חמימה עם חלוקה פנימית נוחה במיוחד.