אגדה עוד בחייו: מנצ'סטר יונייטד תחשוף פסל של פרגוסון באולד טראפורד

אחרי 26 שנים מעוטרות בהישגים, המנג'ר הסקוטי יקבל כבוד מיוחד ■ באצטדיון של הקבוצה כבר קיימים פסלים של מאט באזבי, בובי צ'רלטון, ג'ורג' בסט ודניס לואו

למרות שכבר הגיע לגיל 70, סר אלכס פרגוסון עדיין לא מדבר בגלוי על פרישה, וממשיך לאמן את מנצ'סטר יונייטד כבר 26 שנים רצופות, במהלכן זכה באינספור תארים והישגים. כעת, הקבוצה האנגלית החליטה להעניק לו כבוד יוצא דופן: תחשוף החודש מחוץ לאולד טראפורד, אצטדיונה הביתי, פסל של המנג'ר הסקוטי.

פרגוסון יצטרף לרשימה המכובדת של אגדות העבר של יונייטד שהונצחו באופן דומה באולד טראפורד: המנג'ר מאט באזבי, שהפסל שלו שוכן סמוך למגה-סטור של הקבוצה; והשחקנים דניס לואו, ג'ורג' בסט ובובי צ'רלטון, שקיבלו פסל משותף ("פסל השילוש הקדוש").

פסלו של פרגוסון יוצב סמוך ליציע ששוכן בחלק הצפוני של המגרש, שכבר נקרא על שמו של "פרגי" בשנה שעברה. הפסל יוצג לראשונה לפני המשחק הביתי מול קווינס פארק ריינג'רס ב-23 בנובמבר, הקבוצה נגדה קיים פרגוסון את ההתמודדות הראשונה שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד בשנת 1986.

רשימת ההצלחות של פרגוסון במנצ'סטר יונייטד כוללת בין היתר זכייה ב-12 אליפויות פרמיירליג, 5 גביעי אנגליה, 4 גביעי ליגה, כמו גם שתי זכיות בליגת האלופות.