מירלנד מקדמת את השלב השני בפרויקט בסנט פטרסבורג

שלב ב' של הפרויקט יכלול 630 יחידות דיור בשטח כולל למכירה, נטו של כ-32,600 מ"ר, כ- 1,500 מ"ר שטחי מסחר וכ-106 מקומות חניה תת-קרקעיים ■ החברה החלה בשיווק ומכירת יחידות הדיור

חברת מירלנד, זרוע הנדל"ן של אליעזר פישמן ברוסיה, דיווחה היום (ד') על הסכם קבלת אשראי עם התאגיד הבנקאי SberBank of Russia בהיקף של כ-47.5 מיליון דולר. האשראי מיועד למימון השלב השני בפרויקט הדגל של החברה, Triumph Park, בסנט פטרסבורג.

שלב ב' של הפרויקט יכלול 630 יחידות דיור בשטח כולל למכירה, נטו של כ-32,600 מ"ר, כ- 1,500 מ"ר שטחי מסחר וכ- 106 מקומות חניה תת-קרקעיים. החברה החלה בשיווק ומכירת יחידות הדיור, כאשר עד כה שווקו כ-190 דירות, המהוות כ-30% מסך השלב השני בפרויקט. כמו כן, מכרה החברה 480 מתוך 510 יחידות דיור בשלב הראשון של הפרויקט. התמורה הכוללת של מכירות שני השלבים הסתכמה לכ- 85 מיליון דולר וזאת תוך פחות משנה.

היקף ההלוואה מהווה כ- 70% מעלות בניית השלב השני בפרויקט, זאת לאחר השקעה של כ-20 מיליון דולר הון עצמי שהשקיעה החברה.

סך היקף יחידות הדיור הצפויות להימכר בפרויקט Triumph Park הינו כ-9,000, והתמורה הכספית מוערכת ביותר מכ- 2 מיליארד דולר. מעבר לשטחי המגורים בהיקף של כ-631 אלף מ"ר, הפרויקט כולל גם שטחי מסחר ומשרדים בהיקף חסר תקדים של כ-118 אלף מ"ר.

רומן רוזנטל, מנכ"ל מירלנד: "פרויקט Triumph Park זוכה לביקוש רב בקרב הרוכשים והצלחת שיווק שלב א', בו נמכרו 95% מהדירות תוך פחות משנה, הפך אותו לשם דבר בסנט פטרסבורג. אנו בטוחים כי, מגמת הביקושים תימשך גם בשלב ב', מימוש 30% מהדירות תוך חודש וחצי בלבד מתחילת השיווק מהווים הוכחה לכך. SberBank שהינו הבנק הגדול ביותר ברוסיה, העמיד גם בעבר את קו האשראי לבניית לשלב א' וקבלת האשראי הנוכחית מעידה על הבעת אמון נוספת של הבנק בחברה בכלל ובפוטנציאל הגבוה של הפרויקט בפרט".

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".