מג'יק מסכמת רבעון טוב עם צמיחה בהכנסות וברווח

החברה רשמה הכנסות של 32.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה ■ הרווח של החברה הסתכם ב-4.5 מיליון דולר ■ מתחילת השנה התסכמו הכנסות החברה ב-90.7 מיליון דולר

חברת התוכנה מג'יק מסכמת רבעון חיובי נוסף, עם צמיחה של 8.7% בשורת ההכנסות לרמה של 32.6 מיליון דולר. הצמיחה מגיעה גם לשורה התחתונה, כשמג'יק רושמת גידול של 4.2% ברווח הנקי GAAP ל-4.2 מיליון דולר וגידול של 12.9% ברווח הנקי Non-GAAP, ל-4.5 מיליון דולר.

מג'יק עוסקת בפיתוח ושיווק כלי פיתוח ואינטגרציית תוכנה. מתחילת השנה הסתכמו הכנסות החברה ב-90.7 מיליון דולר - עלייה של 9.4% ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2011. הרווח הנקי Non-GAAP זינק בתקופה זו ב-29.8% לרמה של 13.1 מיליון דולר, שהם 36 סנט למניה.

תזרים המזומנים מפעילות הסתכם בחודשים ינואר עד ספטמבר ב-14 מיליון דולר, ובקופת מג'יק היו בסוף הרבעון מזומנים והשקעות לטווח קצר בהיקף של 38.5 מיליון דולר. לפני חודשיים הכריזה החברה על מדיניות חדשה לפיה יחולקו עד ל-50% מרווחיה כדיבידנד לבעלי המניות, ומאז חולק כבר דיבידנד בסך 3.7 מיליון דולר. הנהנית העיקרית ממדיניות הדיבידנד היא בעלת המניות הגדולה במג'יק, פורמולה, שמחזיקה ב-49.1% ממניות החברה.

"אנו שמחים לדווח על הכנסות שיא והמשך ביצועים חזקים ברבעון השלישי, ובעיקר לאור הסביבה הכלכלית המאתגרת", אמר מנכ"ל מג'יק, גיא ברנשטיין. "רמות הצמיחה החזקות אותן חווינו בכל פעילויותינו העסקיות ברחבי העולם, הגיעו משוקי ארה"ב, יפן וישראל, המאופיינים בביקוש גבוה לשירותינו המקצועיים", הוסיף ברנשטיין. מג'יק נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 160 מיליון דולר.

מג'יק
 מג'יק