אלרון צמצמה את ההפסד הרבעוני לכ-500 אלף דולר

זאת לעומת הפסד של 7.5 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד ■ מנכ"ל החברה: "ממשיכים לאתר השקעות מבוססות טכנולוגיה ובעלות פוטנציאל להיות מובילות בתחומן"

אלרון מקבוצת IDB דיווחה אתמול (ב') על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי של 2012, מהן עולה כי החברה צמצמה את ההפסד הרבעוני לכ-500 אלף דולר לעומת הפסד של כ-7.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2011. החברה מסבירה כי התוצאות לרבעון הושפעו בעיקר מרווח בסך 3.9 מיליון דולר כתוצאה ממכירת חלק מההחזקה בחברת AQWISE.

נציין כי בחודש יולי חילקה אלרון לבעלי מניותיה דיבידנד במזומן בסך של כ-15 מיליון דולר. יתרת המזומנים של אלרון בסוף הרבעון עמדה על כ-25.2 מיליון דולר.

החברה הבת גיוון דיווחה על הכנסות של 45.4 מיליון דולר לעומת 44.7 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד, והרווח הנקי עלה ב-58% ל-6 מיליון דולר או 19 סנט למניה.

מנכ"ל אלרון ארי ברונשטיין ציין "אלרון מציגה שיפור מרשים בתוצאות הכספיות של הרבעון ושיפור מתמשך בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה אל מול התקופות המקבילות אשתקד. אנו ממשיכים לאתר השקעות מבוססות טכנולוגיה ובעלות פוטנציאל להיות מובילות בתחומן ונשאף לבצע השקעות חדשות נוספות לצד המשך טיפוח והשבחת חברות הקבוצה".