חברת האבטחה לסלולר Skycure גייסה 3 מיליון דולר

החברה, שחשפה לאחרונה פירצת אבטחה באפליקציית האייפון והאייפד של לינקדאין, גייסה מפיטנגו ומשקיעים פרטיים נוספים

חברת הסטארט-אפ הישראלית Skycure, העוסקת בתחום האבטחה למכשירי סלולר, גייסה 3 מיליון דולר בהובלת קרן פיטנגו ומשקיעים פרטיים. עבור פיטנגו, מדובר בהשקעה הראשונה של קרן פיטנגו 6, שנסגרה לפני כחודשיים בהיקף של 150 מיליון דולר. בעקבות ההשקעה, רונה שגב-גל, שותפה בפיטנגו, תצטרף לדירקטוריון Skycure.

חברת Skycure פעלה עד כה מתחת לרדאר ולמעשה החשיפה הראשונה שלה הייתה ביוני השנה, עת עלתה על פירצת אבטחה חמורה באפליקציות האייפון והאייפד של הרשת החברתית לינקדאין. חשיפת הפירצה, שאפשרה לשרתים של לינקדאין למשוך ממשתמשים את כל המידע שנמצא ביומן הפגישות האישי שלהם, העלתה אותה לכותרות חודש בלבד לאחר הקמתה הרשמית וכן את היזמים שמאחוריה, יאיר עמית ועדי שהרבני.

החברה מציעה שימוש ב-Firewall (חומת אש) למכשירי מובייל שנותן מענה לאיומים השונים בתחום וזאת, לטענת החברה, מבלי לפגוע בחוויית השימוש, בפרטיות המשתמש ובביצועי הסוללה של המכשיר. "הטכנולוגיה של סקייקיור מאפשרת הגנה נגד כל סוגי איומי הרשת, כגון דליפה של מידע ארגוני, תוכנות זדוניות, תקיפות של רשתות אלחוטיות וניצול של חולשות באפליקציות", מסביר שהרבני, המשמש כמנכ"ל החברה.

"התסריט הנפוץ שבו כל אחד מאיתנו מתחבר לרשת אלחוטית בבית הקפה הפך לסיוט ארגוני", אמר שהרבני. "האקר יכול להשיג בקלות יחסית שליטה מרוחקת על מכשיר הקורבן, גם לאחר שהתנתק ועזב את רשת בית הקפה ובכך לגשת למשאבים פנים ארגוניים, תוך שימוש בזהות הקורבן. זהו כלי אידיאלי עבור תוקפים על מנת לפרוץ לרשתות ארגוניות ולסקייקיור יש מענה יעיל ופשוט נגדו", שהרבני הוסיף.

שגב-גל, שכאמור מצטרפת לדירקטריון בעקבות השקעת פיטנגו, הוסיפה כי "ככל שעידן המובייל מתפתח, ברור יותר שרשתות ארגוניות לא תחומות למיקומים פיזיים והדבר מוביל לאתגרי אבטחה חדשים שפתרונות קיימים לא מספקים להם מענה. התרשמנו מעדי ויאיר ואנחנו מאמינים מאוד ביכולתם לבנות חברה שתבצע מהפכה בעולם אבטחת המכשירים הניידים".