אנונימוס: "תושבי עזה חפים מפשע לנגד כוחות הרשע בצה"ל"

קבוצה ההאקרים איימה להשבית את אתרי הממשלה הישראליים כאות הזדהות עם הפלסטיניים בעזה - ללא הצלחה ■ "לא נשב בצד ונצפה בציונים הפחדנים טובחים באנשים חפים מפשע בעזה"

קבוצת ההאקרים "אנונימוס" לקחה צד ברור בסכסוך-הערבי הישראלי ולגבי מבצע "עמוד ענן" של צה"ל בעזה. הקבוצה איימה אתמול להשבית את אתרי הממשלה הישראליים כאות הזדהות עם הפלסטיניים בעזה. יצוין כי כל האיומים של אנונימוס התבררו כאיומים בלבד ללא הצלחה בפועל.

הקבוצה ניסתה להשיק מתקפה דיגיטלית אתמול על 40 אתרי ממשלה, ובניהם אתר ראש הממשלה, אתר צה"ל ואתרים ממשלתיים אחרים. אנונימוס גם הזמינה בטוויטר את הגולשים לסייע במתקפה הדיגיטלית - שוב, ללא הצלחה רבה. לטענתם, הם הצליחו להשבית מספר אתרים ישראלים אבל בדיקה מוכיחה אחרת.

"תושבי עזה והשטחים הכבושים, דעו כי אנונימוס לא תשב בחיבוק ידיים ועומדת לצדכם במאבק הזה", לשון הודעת אנונימוס. "נעשה את כל מה שנוכל כדי להקשות על 'כוחות הרשע' של צבא ההגנה לישראל שתוקפים אתכם. במקביל, נעשה הכל כדי שאתם תישארו מחוברים לרשת ותוכלו לשתף את העולם בעוולות".

אנונימוס העלו לאתר שלהם תמונה של בניינים בוערים בעזה, עם הכיתוב "לא נשב בצד ונצפה בציונים הפחדנים טובחים באנשים חפים מפשע בעזה".

הקבוצה הפיצה ברשת ערכת חיבור לאינטנרט לתושבי עזה, למקרה וישראל תחליט לנתק את הרצועה מהרשת.