אחמד טיבי לרוני דניאל: "אתה מסית את צה"ל למחוק בתים"

צפו בוויכוח חריף בין אחמד טיבי לרוני דניאל בשידור חי ■ טיבי לדניאל: "הרגו 3 ילדים! עכשיו אתה מרוצה?!" ■ דניאל: "את הרגישות של אחמד טיבי לצד הפלסטיני לא ראיתי גם בצד שלנו; אתה עושה עכשיו טרור באולפן"

ויכוח חריף ניצת היום (א') בין רוני דניאל, הפרשן הצבאי של חדשות 2, וח"כ אחמד טיבי, בשידור חי בערוץ 2, סביב מבצע "עמוד ענן". טיבי גרס כי יש להגיע להפסקת אש ולהפסיק את התקיפות בעזה, בעוד שדניאל האשים אותו ברגישות כלפי אזרחי עזה ואטימות כלפי אזרחי ישראל.

טיבי הפנה האשמות חמורות כלפי דניאל וצעק לעברו שהוא "מסית" את צה"ל להרוס בתי פלסטינים. "אתה פרשן צבאי? אתה מסית את צה"ל להרוס בתים! הרגו 3 ילדים! עכשיו אתה מרוצה?!", צעק טיבי לעבר דניאל

"אני לא שמח כשאזרחים תמימים נפגעים אבל את הרגישות של אחמד טיבי לצד ההוא לא ראיתי גם בצד שלנו", אמר דניאל. "גם תושבי שדרות צריכים להיות מחוץ לעניין. הירי שלהם הוא לעבר אזרחים אם טיבי לא שם לב".

טיבי קטע את דניאל ואמר כי הוא התכוון לכך ש"יש לחתור להפסקת אש כדי לחסוך חיי אדם", תוך שהוא מרים את קולו. דניאל לו: "יש לך יתרון עלי כי אתה צועק יותר חזק", ואילו טיבי קטע אותו וצעק לעברו: "אני צועק כי לי זה כואב ולך לא".

בשלב זה הגיע הוויכוח בין השניים לשיא - בשידור חי - ודניאל אמר לטיבי: "שמע חביבי, אתה אל תכניס לי מילים..."; טיבי קטע שוב את דניאל וצעק לעברו: "כן, אני כועס וכדאי שתתנצל על דבריך".

דניאל תקף את טיבי ואמר לו: "גם אתה עושה פה באולפן סוג של טרור".