הטיפ היומי: מאמינים בראלי? הנה מניה שיכולה לזנק ב-39%

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס: התחום המסחרי של מנצ'סטר יונייטד ממשיך לבעוט - המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 18 דולר

המניות של מנצ'סטר יונייטד, מועדון הכדורגל האנגלי שנוסד בשנת 1878 ונמצא היום במקום השני בטבלת הפרמיירליג, נסחרות בבורסת ניו יורק (סימול: MANU). שווי השוק של המועדון בבורסה האמריקנית הוא כ-2.1 מיליארד דולר.

ההכנסות של מנצ'סטר יונייטד מתחלקות לשלושה סגמנטים: הכנסות ממשחקים, מזכויות שידור ומפעילות מסחרית. בשבוע שעבר התפרסמו הדוחות של מנצ'סטר יונייטד לסיכום הרבעון הראשון של שנת הכספים 2013. ההכנסות צמחו ב-3.4% ביחס לרבעון המקביל, לרמה של 76 מיליון פאונד. ה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) צמח ב-15.5%, ל-16 מיליון פאונד. הרווח הנקי למניה הסתכם ב-13 פני, בין היתר בזכות הטבת מס בגובה 27 מיליון פאונד. ההנהלה השאירה ללא שינוי את התחזית השנתית שלה להכנסות ול-EBITDA.

במהלך הרבעון הפיסקלי הראשון מנצ'סטר יונייטד סגרה עשר עסקאות חדשות עם ספונסרים. למרות שההשפעה המלאה לא תורגש לפני שנת 2014, הדבר תומך בהשקפתנו, שהתחום המסחרי יוכל להוביל לגידול של כ-70% בהכנסות בטווח הארוך, וכן לשיפור בשולי הרווח. דבר נוסף שעשוי להיטיב עם המועדון, הוא האפשרות שתיקבע תקרת שכר לשחקנים בליגה.

מהם הקטליזטורים למניית מנצ'סטר יונייטד? אנחנו מאמינים שהגורם המרכזי שישפיע על ביצועי המניה בשנת 2013 הוא הביצועים על המגרש, ובפרט תוכל להשפיע זכייה באליפות. עד כה, הביצועים האלו טובים כאמור. קטליזטור אפשרי נוסף הוא חידוש החוזה עם Nike.

ככלל, תזת ההשקעה שלנו במניה מבוססת על כמה גורמים, וביניהם המשיכה הגלובלית של משחק הכדורגל, שיוצרת אפשרות לחשיפה בשווקים מתפתחים, וכן הערכתנו שהמותג מנצ'סטר יונייטד מהווה יתרון תחרותי.

אנחנו ממשיכים להמליץ על מניית מנצ'סטר יונייטד "תשואת יתר", ומציינים שמדובר במניה שעשויה להיות תנודתית. מחיר היעד שלנו למניה עולה בדולר אחד, ל-18 דולר - פרמיה של כ-39% על פני מחירה הנוכחי.

מחלקת המחקר, קרדיט סוויס