השיטה החדשה של בית"ר: ספונסרים למשחק אחד

‎רשת מלונות ארקדיה (על חזית החולצה) ומיט בורגר (על הגב) יפרסמו במשחק נגד מכבי חיפה ביום שני; עלות העסקה: כ-150 אלף שקל

המצב הכלכלי הקשה של בית"ר ירושלים ממשיך להביא את הקבוצה לחפש אחרי פיתרונות יצירתיים. המהלך האחרון הוא החתמת ספונסרים למשחק בודד: הקבוצה הירושלמית חתמה עם שני ספונסרים למשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל, אותו תארח בית"ר ביום שני באצטדיון טדי.

הספונסר הראשון הינו רשת מלונות ארקדיה, בבעלות האחים דעבול הנחשבים לאוהדי בית"ר. הלוגו של החברה יוצג על חזית החולצות של שחקני בית"ר. הספונסר השני, שיוצג על הצד האחורי של חולצת המשחק, הוא רשת המסעדות מיט בורגר של איש העסקים הירושלמי אבי בן-דוד. מבית"ר נמסר כי עבור ההסכם, שיהיה תקף למשחק אחד, תקבל בית"ר 150 אלף שקל בסך הכל.

זו לא הפעם הראשונה שבית"ר הולכת על ספונסר לזמן קצר. גם למשחק הגדול הקודם של הקבוצה בבית, מול הפועל ת"א לפני כחודש, מצאה בית"ר ספונסר חזית - מסעדת שיפודי ציפורה אקספרס.